Přidat debatu mezi oblíbenéZasílat nové příspěvky e-mailem Zákaz vstupu v outdoorovém oblečení, hlásá nálepka na dveřích obchodu

http://archiv.ihned.cz/c1-63150820-zakaz-vstupu-v-outdoorovem-obleceni-hlasa-nalepka-na-dverich-obchodu

Já rozhodně souhlasím. Vytahané mikiny, kalhoty s rozkrokem u kolenou, tepláky, ponožky v sandálech apod. to je prostě otřes. Typický český Pepíček bude sice namítat, že na tohle nemá peníze a že trička jsou pohodlnější, ale to je samozřejmě nesmysl. Dobře padnoucí oblek či košile jsou pohodlné a mají velkou výhodu v tom, že sluší prostě každému. Myslím, že by opravdu nebylo na škodu kdyby se Češi (především muži) lépe oblékali. Jaký je váš názor?

loading...
Předmět Autor Datum
Jsem silně outdoorový tvor, ale nikdy by mě nenapadlo jít v elasťákách s pemprskou a v cyklodresu do…
mif 12.02.2015 18:34
mif
Tak to už je extrém byť i takoví lidé se najdou (takový Sedláček a jeho mikina). Já mám spíše na mys…
Al Capone 12.02.2015 18:41
Al Capone
To jako že se lidi začnou lépe oblékat? Obávám se že takhle český člověk nefunguje :-D Jinak nevím p…
Niko Bellic 12.02.2015 18:41
Niko Bellic
Tak člověk se může cítit pohodlně i v něčem jiném než v tričku a mikině, ale Češi zřejmě mají vsuger…
Al Capone 12.02.2015 18:49
Al Capone
Že něco do města nepatří? Říká kdo? Koho sere,že chodím v maskáčích ,v mikině a zimní bundě? Jestli…
Dale Cooper 12.02.2015 19:55
Dale Cooper
Maskáče, mikina a bunda je standardní metro-dress. Já chodím v riflích, svetru a džisce (taky std).…
mif 12.02.2015 20:02
mif
tepláky s rozkrokem po kolena a vaťák To taky nenosím. Tepláky jedině když jdu k Vietnamcům pro ci…
Dale Cooper 12.02.2015 20:31
Dale Cooper
Tak každé oblečení je k něčemu určeno. A maskáče do města fakt nejsou.
Al Capone 12.02.2015 20:20
Al Capone
Nejsou, nejsou. PROČ doprdele nejsou a čemu to vadí? Nějaký konkrétní, věcný argument, prosím. Samoz…
Dale Cooper 12.02.2015 20:30
Dale Cooper
Na to je jednoduchá odpověď: protože jsou určené do lesa ;-) Ty chceš věcný argument, ale ten ti nem…
Al Capone 12.02.2015 21:15
Al Capone
Je to všechno subjektivní. Majitelé obchodů mají na zákaz morální právo, pokud mají tolik zákazníků,…
Prasak 12.02.2015 21:34
Prasak
To samozřejmě, ale ten zákaz taky byl určen k tomu aby se lidi tom začali bavit a trochu se zamyslel…
Al Capone 12.02.2015 21:39
Al Capone
dnešní době kdy se tolerují tepláky Asi by se měli lidé v teplácích nebo v sandálech s fuseklema s…
Dale Cooper 12.02.2015 21:39
Dale Cooper
Ta by vypadala tak, že by jsi byl lidem pro smích s teplákama apod. Teď je to to bohužel tak, že ten…
Al Capone 12.02.2015 21:43
Al Capone
Myslím (občas), že je každý člověk relativně soudný. Tím mám na mysli, že nepůjde na večeři s přítul…
mif 12.02.2015 21:44
mif
Samozřejmě, soudnosti je třeba a odít se adekvátně situaci. Pár příkladů: - procházka po okolí bydli…
Dale Cooper 12.02.2015 21:55
Dale Cooper
V prvom rade by to chcelo referendum, vraj to stojí za to aj keď bude neplatné... Gore-tex a fleece…
blue5 12.02.2015 18:55
blue5
nejlepší jsou hadry, co se nemusí žehlit. dokud je žehlí maminka, to se to generují ankety. a na pon…
lední brtník 12.02.2015 20:10
lední brtník
Jo to říkej mojí, že maminka... Jo tak určitě ti sluší :-DD
Al Capone 12.02.2015 20:18
Al Capone
Souhlas. Nikdy by mě nenapadlo obout si boty bez ponožek, týká se i tenisek a sandálů (i když sandál…
L-Core 15.02.2015 19:41
L-Core
Koukal jsem se, co je to outdoor: outdoor[ˈaʊtˈdɔː] - venkovní , (konaný) pod širým nebem , (konaný)…
Yarda 12.02.2015 21:16
Yarda
V oblékání vidím respekt, ve slova smyslu, ze kdyz nekam jdu, tak se na to primērenē obleču. Kazda i…
CoCoChanel 12.02.2015 21:31
CoCoChanel
Lepení takovýchto nálepek na obchody a podobně je jen a pouze znakem vlastní povýšenosti a pocitu ja…
Dale Cooper 12.02.2015 21:42
Dale Cooper
Ty fakt absolutně nechápeš co tím autor chtěl říct.
Al Capone 12.02.2015 21:44
Al Capone
Autor "otevírá diskusi"?
Dale Cooper 12.02.2015 21:55
Dale Cooper
Autor iniciativy je prodavač bot.
karel 12.02.2015 22:44
karel
Naopak, pochopil to naprosto přesně.
Prasak 12.02.2015 23:25
Prasak
Autor se snazi aby se lide aspon trochu zamysleli. Vubec nejde o povysovani nebo o nejakem zakazu.
Al Capone 13.02.2015 08:55
Al Capone
Jsem pro, kazdy at si dava zakazy jake chce, utratim sve penize jinde. Urcite bych se nekam kde nejs…
RedMaX 12.02.2015 22:52
RedMaX
Kazdopadne ale nejake dres kody povazuju za stupen nizsiho intelektualniho vyvoje - stredovek, z toh…
Al Capone 13.02.2015 08:53
Al Capone
Mily al tupoune, prave se mne ulomil kousek zubu, tak jsem se nasral jeste vic, nez kdybych ty tvy b…
Radek 13.02.2015 12:42
Radek
Tady šlo o celkový nevkus. Takže tepláky nebo maskáče sice nejsou outdoor, ale jsou otřesný a do měs…
Al Capone 13.02.2015 15:37
Al Capone
i na takovém buranovi jako jsi ty Podle sebe soudím tebe, že? Ještě jsi zapomněl ve svých výblitcí…
Dale Cooper 13.02.2015 15:50
Dale Cooper
Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá ;-)
Al Capone 13.02.2015 15:53
Al Capone
Jeho boj, ať si zakáže přístup, komu chce. Do goretexu se oblíkaj třeba motorkáři, když je ve kšeftě…
Zarniwúp 13.02.2015 00:34
Zarniwúp
V téhle otázce se to ve mě trochu pere. Tak nějak mám pocit, že je každému lautr prd do toho, jaký k…
Redsnake 13.02.2015 10:19
Redsnake
Maj recht :-)
Dale Cooper 13.02.2015 15:54
Dale Cooper
To je diskize, jak napsat, jestli nosit fotbalové trička, dobre ses fanda fotbalu, takze kdyz jsem f…
CoCoChanel 14.02.2015 13:59
CoCoChanel
Tak mne napadlo, přímo v hlavě, jestli tomu šmudlovi nešlo v první řadě o to udělat si a svému qelbu…
Yarda 13.02.2015 10:59
Yarda
Tak třeba já si chodím kupovat prestiže sem: http://goo.gl/maps/X6Mto Když si je tam koupím jako pra…
Yarda 16.02.2015 11:15
Yarda
Mali by sme chodiť holý, tak sme boli stvorení, oblečenie si vymysleli volaký kanibali :-D
kingdomcome1 13.02.2015 12:57
kingdomcome1
V anketě chybí volba: "Je mi to zcela u řiti, pokud oblečení je prané a čisté!" Mimochodem, kde je p…
ms 15.02.2015 16:23
ms
Ono to mozne neni nkde napsany, ale pokud ma clovek aspon trochu soudnosti tak si to nevezme. Ale j…
Al Capone 15.02.2015 17:42
Al Capone
To přece není debata o eleganci, ale o drzosti toho prodavače bot. Třeba mu ale jenom vadilo, že mu…
karel 15.02.2015 17:57
karel
Dalsi co nepochopil zamer toho prodavace. Mu slo presne o to o cem se tady bavime.
Al Capone 15.02.2015 18:06
Al Capone
Nějaký "podavač" je mi šumafuk a nevím, o co mu jde. Boty si mohu koupit kdekoliv a prodejna obuvi u…
ms 15.02.2015 18:28
ms
Košile, s výjimkou návštěvy divadel, plesů a obecně společenských akcí vyžadujících společenský oble…
Zarniwúp 15.02.2015 18:39
Zarniwúp
tuším, že to jeho právo nemusí být směrodatné. obchod je veřejný prostor. jinak se v podstatě celor…
kmochna 15.02.2015 18:53
kmochna
To je samozřejmě jen můj osobní náhled na to, jaké si může majitel ve svém obchodě vyhlásit stanné p…
Zarniwúp 15.02.2015 19:07
Zarniwúp
Když majitel hospody nemůže zakázat vstup do svýho podniku matkám s malýma děckama, tak tento kořeň…
Prasak 15.02.2015 20:55
Prasak
Tady vidíš dvojí metr. Matky s dětmi - no běda tomu, kdo se o ně byť slůvkem otře. Lidi oblečení v r…
Dale Cooper 15.02.2015 21:11
Dale Cooper
Fuha esteze som to stihol. Ja som totizto pred asi 20 rokmi siel raz na pivo v pyzame. Proste som uz…
fleg 16.02.2015 10:15
fleg
Ten název ankety je myšlen jak? "takto oblékat" znamená outdoorově nebo neoutdoorově? Jinak si před…
Moas 17.02.2015 07:54
Moas
Bohužel se tu mísí dva extrémy. Nemisi se zadny extremy. Nesu zadna strana, a pokud jo, tak su tre…
Radek 17.02.2015 11:22
Radek
To jsem napsal špatně. Nemyslel jsem to tak, že by všichni měli mít vycházkový oděv. Souhlasím s tím…
Moas 17.02.2015 20:29
Moas
Naprosto souhlasím s Radkem. Zákazy a příkazy typu nálepky na obchodu s obuví jsou absolutní nesmysl…
PetrZa 17.02.2015 13:29
PetrZa
Porovnavas neporovnatelne. Skola bola a je verejny priestor. Ale obchod je sukromne uzemie a majitel…
fleg 17.02.2015 16:44
fleg
Na elitních školách jsou uniformy i z jiného důvodu. Aby se oblečením někdo nepovyšoval nad ty druhé…
L-Core 25.02.2015 20:03
L-Core
No jak to tady ctu tak vidim ze spousta lidi ma problem pochopit zamer prodavace. Takze asi uz potre…
Al Capone 17.02.2015 18:06
Al Capone
napisy AC/DC apod se hodi tak maximalne na koncert Staci si vzit rifle, triko a sportovni sako a hn…
Niko Bellic 17.02.2015 18:28
Niko Bellic
tak saty skutecne delaji cloveka. tak, tak, já to taky tvrdím... 5
jirka44 17.02.2015 18:29
jirka44
Tak i takovi exoti se mezi nama najdou, ze... :-D
Al Capone 17.02.2015 23:41
Al Capone
Osobně jsem zastáncem spíše vycházkového oblečení do města, nicméně si myslím, že to tu všichni poch…
Moas 17.02.2015 20:33
Moas
A taky by me docela zajimalo jestli vsech tech 6 hlasu pro ANO bylo od zen. U NE jsem si vicemene ji…
Al Capone 17.02.2015 23:52
Al Capone
Ty mas jeden problem (spolu s majitelom obchodu) a to, ze urcujes, co je a co nie je vhodne obleceni…
fleg 18.02.2015 08:17
fleg
Každé oblečení je k něčemu určeno. Outdoor mimo město, sportovní oblečení na sport, maskáče do lesa…
Al Capone 18.02.2015 10:47
Al Capone
Asi budeš takový švihák lazeňsky. Nu u nás v horách máme zase cedule od "úchylného" hajného se zákaz…
M-Pol 18.02.2015 13:22
M-Pol
A když se řekne lepší oblečení tak každému se vybaví košile, či oblek. Mne sa vybaví uniforma Allge…
blue5 18.02.2015 15:47
blue5
Drtive vetsine lidi se pri zmince o slusnem obleceni vybavi to co jsem napsal (jenom fest buranum ne…
Al Capone 18.02.2015 16:36
Al Capone
A ano KAZDY muz vypada v obleku skvele. Ani si nezvážil možnosť, že podla niekoho iného môže každý…
blue5 19.02.2015 01:09
blue5
Ani si nezvážil možnosť, že podla niekoho iného môže každý muž vyzerať skvele v maskáčoch, "ihličkov…
Al Capone 19.02.2015 08:58
Al Capone
Oblek se dá sehnat za 2 000. O niečo menej ma stála biela košeľa. Vrchná časť (u mňa kabát, sako by…
blue5 19.02.2015 16:58
blue5
Na to jsi prisel jak ze musi stat dvojnasobek? To babky na dvorku povidaly ne? To co jsi napsal je n…
Al Capone 19.02.2015 17:12
Al Capone
Na to jsi prisel jak ze musi stat dvojnasobek? To babky na dvorku povidaly ne? Ak ti raz mama kúpi…
blue5 19.02.2015 21:14
blue5
Ty jsi natvrdly nebo co? Jasne jsem napsal, ze kvalitni obleceni neni levny. A to plati jak pro oble…
Al Capone 19.02.2015 21:47
Al Capone
Pro Fleg: Neměl jsem na mysli nějaké porovnávání. Chtěl jsem ukázat, kam až vede různé zakazování a…
PetrZa 18.02.2015 16:49
PetrZa
Co diskriminace maminek s kočárky? Může si majitel kvelbu vyvěsit na dveře zákaz vstupu s kočárkem?…
Zarniwúp 18.02.2015 22:02
Zarniwúp
Ehm dakujem, ze si svojim prispevkom reagoval na mna, ale teraz neviem, ci som natahany ja alebo ty.…
fleg 20.02.2015 08:51
fleg
O kouření jsi psal, o parkování ne. Když považuješ obchod za soukromé území, pak to není obchod, ale…
PetrZa 20.02.2015 11:30
PetrZa
To nie je pravda, ak ma majitel na sukromnou pozemku, sukromnu predajnu a predava tam nieco, snad to…
fleg 23.02.2015 08:06
fleg
to si tam vyčapit pochopitelně může, ale bude mu to prd platný. já si tam vstoupit mohu. není to ta…
kmochna 23.02.2015 11:10
kmochna
Ale tady nejde o to, co já mám nebo nemám právně podložené. Prostě ten obchodník nemá jakékoliv práv…
PetrZa 23.02.2015 15:41
PetrZa
Ale prd...I kdyby to skutecne delal jenom kvuli reklame (coz nedela) tak by to byla spatna reklama a…
Al Capone 23.02.2015 16:42
Al Capone
Mne sa vybaví uniforma Allgemeine SS. Ta uniforma je šik. :-)
Zarniwúp 18.02.2015 16:50
Zarniwúp
On je skoro každej takovej obal pěknej, když do něj zabalíš prvotřídní obsah.
Prasak 18.02.2015 20:15
Prasak
Kdysi jsem v Dikobrazu viděl vtip, kde prodavač přesvědčuje zákazníka, že jejich exkluzívní balící p…
Zarniwúp 18.02.2015 22:13
Zarniwúp
Toto má byť Waffen SS? To bude skôr nejaký "charlie". :)
blue5 06.03.2015 13:42
blue5
Jen tak mimochodem, všichni příslušníci SS měli uniformy Hugo Boss.
karel 06.03.2015 14:02
karel
Každé oblečení je k něčemu určeno Ptám se tě asi po osmé. Kdo a kdy tohle určil? Kde je to napsané,…
Dale Cooper 18.02.2015 22:04
Dale Cooper
Nic proti, ale to jsi tak natvrdly? Nebo fakt nevis, ze outdoor patri na tury mimo mesto, ze teplaky…
Al Capone 18.02.2015 23:22
Al Capone
Už jsem se tu ptal a nedočkal jsem se odpovědi, tak to zkusím ještě jednou: Co to je, když se řekne…
Yarda 18.02.2015 23:54
Yarda
Zkus google. Ten nezklame ;-)
Al Capone 19.02.2015 08:59
Al Capone
To jsem zkoušel - viz můj příspěvek výše z 12.02.2015 21:16:-D
Yarda 19.02.2015 09:19
Yarda
Nic proti, ale tato diskuze není o vysvětlování pojmů. Pokud nevíš ani takové základní pojmy tak sem…
Al Capone 19.02.2015 09:42
Al Capone
Tak napiš rovnou, že koho uvidíš, jak je venku a nemá kvádro, kravatu, bílou košili a černé společen…
Yarda 19.02.2015 10:17
Yarda
Šak píšu, že se jenom ztrapňuješ...
Al Capone 19.02.2015 10:19
Al Capone
Trapnost je silně subjektivní vjem.
Prasak 19.02.2015 10:56
Prasak
Na vesnické tancovačce musíš hlavně mít v zadní kapse kalhot občanku a hřeben. Možná bys někam mohl…
karel 18.02.2015 22:13
karel
hlavně mít v zadní kapse kalhot občanku a hřeben Občanku? Ja som myslel, že to je vystreľovací noží…
blue5 19.02.2015 17:06
blue5
Pro ty co ještě nepochopili záměr prodavače tak sem dávám s ním rozhovor: http://video.aktualne.cz/d…
Al Capone 19.02.2015 12:14
Al Capone
Dal jsem si to asi do poloviny. Zákaz, co vlastně není zákaz. Moje klasifikace téhle úchylky je piču…
Zarniwúp 19.02.2015 13:46
Zarniwúp
Prodavač bot je diagnóza. Vydržel jsem to asi dvě minuty.
karel 19.02.2015 14:04
karel
Na jeho záměr zvysoka seru, nechodím do kvelbu diskutovat nýbrž si něco koupit. (pokud má tyto chout…
M-Pol 19.02.2015 14:43
M-Pol
(pokud má tyto choutky ať si vymění ten zelenej svetřík, oholí hubu a vyrazí do parlamentu tam najde…
Zarniwúp 19.02.2015 14:58
Zarniwúp
Tak. On by tam stejně moc neuspěl, i když to třeba myslí dobře. Tohle je obecně jeden z nejhorších n…
Niko Bellic 19.02.2015 17:43
Niko Bellic
Kuledrťný kalhoty, tyto vylízance nepochopím. Pohodlný to není, ale všichni frikulíni to teď nosí. M…
Prasak 19.02.2015 20:40
Prasak
Tebe čeká dlouhá cesta, než se budeš moci zúčastnit sletu fešáčků. ___KLIK___
karel 19.02.2015 21:26
karel
Koukám, že se nosej havlovky. :-)
Zarniwúp 19.02.2015 21:36
Zarniwúp
No vidite chlapci. Tenhle web je pro vas tak treba za par let uz budete vypadat k svetu...:-D
Al Capone 19.02.2015 21:49
Al Capone
Než vypadat takhle, to je snad lepší najít si nejbližší pevnou větev.
karel 19.02.2015 21:53
karel
Tak to je s tebou uz hodne spatny...
Al Capone 19.02.2015 23:14
Al Capone
Otázka zní, s kým to je vlastně špatné? A ty to se vskutku povedli - [Screen-Shot-2014-06-24-at-12.3…
M-Pol 20.02.2015 05:29
M-Pol
Celý to má i opačnou stranu - do hor někteří chodí jak na přehlídkový molo a na nohy si vezmou měkký…
Zarniwúp 19.02.2015 21:54
Zarniwúp
My jsme jednou dostávali z Téryho chaty dolů zahraničního turistu, co si vyrazil na tůru v polobotká…
karel 19.02.2015 22:05
karel
Na vystup na Rysy jsem si kdysi vzal "kanady", takovy ty pracovni, co vazej nejmin dve kila. Uz v pu…
RedMaX 22.02.2015 05:03
RedMaX
Mám také rád eleganci, ale spíše na plakátu či v časopise, vždycky když to vidím v obchodě, tak si t…
icepower32 19.02.2015 22:35
icepower32
Proste abych to shrnul, Al Capone vubec nepochopil, ze neco co lahodi jeho oku muze nekomu jinemu pr…
RedMaX 22.02.2015 05:10
RedMaX
Tak zminka o spinavych mestech je mimo. Staci si vzpomenout na viktoriansky Londyn jak vypadal a jak…
Al Capone 22.02.2015 08:52
Al Capone
a tu drtivou většinu a ty výjimky jsi vzal kde? člověk má být čistě oblečen, nesmrdět. každému se l…
kmochna 22.02.2015 09:51
kmochna
byli pouze dva petroniové arbitři a z toho jeden byl kocourek :-D A já že jsem šílený...
mif 22.02.2015 10:21
mif
teď se bude vařit prasečí gooooooogle, co jsem tím chtěl říct. co chřipajzna?
kmochna 22.02.2015 10:32
kmochna
Chřipaňa odkráčela (ale první tři dny jsem si připadal jak Schrodingerova kočka - ani mrtvý ani živý…
mif 22.02.2015 15:52
mif
mám na dalších třicet let Poslechnou, mif, nejsou voni při neděli nějak optimističtí? ]:)…
Dale Cooper 22.02.2015 17:03
Dale Cooper
Koni ]:). Nestrašej, agente... Fakt jsem nebyl třicet let chorý (nebérmež v potaz přeražené hnáty z…
mif 22.02.2015 19:24
mif
dejle, je to jasný. prostě si něco musel vymyslet, aby nelozil v posteli v kravatě. já ti tu nálepku…
kmochna 22.02.2015 19:44
kmochna
Věřím. Zažil jsem něco podobného před pěti lety v lednu. Odjel jsem na odpolední, pohoda. Během směn…
Dale Cooper 22.02.2015 21:43
Dale Cooper
Já i migroval.
mif 22.02.2015 23:20
mif
Takže na závěr. Nikdo samozřejmě nemůže někoho nutit do toho aby se pěkně a vhodně oblékal (prostě n…
Al Capone 22.02.2015 20:53
Al Capone
Správně jsi to shrnul. Kdo není oblečený jak účastník ruského zájezdu (Lacoste, LV, Prada...) tak je…
Dale Cooper 22.02.2015 21:20
Dale Cooper
Jo, ti fešáčci na obrázku to evidentně mají v hlavě srovnaný. Češi jsou zbabělci, ne každý si pořídí…
karel 22.02.2015 21:21
karel
(prostě nevypadal jako buran) Ten tvůj závěr je hodně... odvážný. Označit někoho za burana, protože…
Zarniwúp 23.02.2015 01:14
Zarniwúp
Ano, ty havlovky nebo mokasíny bez ponožek jsou současná moda která se mi nelíbí, ale pořád jsou ti…
Al Capone 23.02.2015 12:02
Al Capone
My máme jednoho, co je oblečen tak, že by se ti jistě líbil. [image_2746.jpg]
karel 23.02.2015 12:11
karel
Až bude módní maskáčový vzor na kaťatech, což podle téhle fotky může být klidně příští rok, pořád bu…
Zarniwúp 23.02.2015 15:40
Zarniwúp
Takze postupne: ty zlute kalhoty nejsou nejak nadherny ale porad lepsi nez teplaky, maskace nebo sus…
Al Capone 23.02.2015 17:10
Al Capone
Právě jsem se vrátil z nákupu, na autobusové zastávce jsem viděl sedět tři muže v kalhotách těsně po…
karel 23.02.2015 17:34
karel
Vyborny clanek (a necist jenom nadpis, ten je docela zavadejici): http://xman.idnes.cz/cesti-muzi-s…
Al Capone 23.02.2015 18:53
Al Capone
Pán má pomačkané, ne moc padnoucí a trochu větší sako. Vyrábějí v Číně, to je opravdu příklad britsk…
karel 23.02.2015 19:17
karel
Košili, šlajfku a kvádro beru akorát na funusy a svatby (když je někdo tak pošetilý a pozve mne). Cí…
mif 24.02.2015 13:14
mif
Třeba by se to zlepšilo, kdyby sis k tomu pořídil hezkou kabelku. [425-tasticka-png]
karel 24.02.2015 13:23
karel
Budu o tom uvažovat ]:)
mif 24.02.2015 13:40
mif
mám rád modrou, vypěstuj modrého krokoďouše.
kmochna 24.02.2015 14:21
kmochna
Nepoznáš aligátora? Ty by sis taky na sebe klidně ve městě narval maskáče, co? modrá Dokonce ušetří…
karel 24.02.2015 15:20
karel
živočišný mičurin by zíral, modrý krokouš. :))
kmochna 24.02.2015 15:28
kmochna
Btw cammo bylo in už v roce 2013, Al Capone, obohatíš šatník? Nebo se ti to prostě jen nelíbí? http:…
Moas 24.02.2015 06:15
Moas
Toto s klasickou modou nema nic spolecnyho ;-)
Al Capone 24.02.2015 08:30
Al Capone
Ty vole a ty ses teplej, metrosexual nebo teplej metrosexual? ... ze tvym dennim chlebem je moda, a…
Radek 24.02.2015 09:22
Radek
trochu mi al připomíná tebe na pc poradně v otázce antivirů. no nic, nenechej se vyrušovat.
kmochna 24.02.2015 09:48
kmochna
presne tak, neustale do zblbnuti opakuje svy moudra o vetsine, pritom za vetsinu povazuje hlavne seb…
RedMaX 24.02.2015 20:09
RedMaX
Rozhodně je dobrý, když tě ostatní odliší od bezdomovců ideálně na první pohled.
Prasak 24.02.2015 20:34
Prasak
ano, jeste bych dodal, od bezdomovce v kosili a kalhotech, proste Al Caponeho kamarada. :-D
RedMaX 24.02.2015 21:03
RedMaX
Ano neexistuje (bohužel). Ale to nic nemění na tom, že každé oblečení je k něčemu určeno a outdoor n…
Al Capone 24.02.2015 21:02
Al Capone
Bohuzel, nic to nezmenilo na tom, ze stale nechapes. Zkusim jeste citaci z wikipedie: Outdoor jsou…
RedMaX 24.02.2015 21:05
RedMaX
Dnes je tento termín všeobecně chápán jako označení oboru „pobyt v přírodě“, především jako způsob t…
Al Capone 24.02.2015 21:08
Al Capone
Pěší turistika Tohle jde přece provozovat i ve městě, případně na vsi; obecně v intravilánu. Ano n…
Dale Cooper 24.02.2015 21:23
Dale Cooper
Pěší turistika Bylo mi jasný, že se toho nějaký chytrák chytne.
Al Capone 24.02.2015 21:29
Al Capone
A odpověď na druhou část je kde? Inteligente. Nemám snad pravdu a pěší turistice je vyhrazená pouze…
Dale Cooper 24.02.2015 21:31
Dale Cooper
Když nejsi ani schopný přiznat že je outdoor na sport tak ti nic vysvětlovat už nebudu. Vidím, že bu…
Al Capone 24.02.2015 21:38
Al Capone
že buran zůstane buranem ať se děje co se děje Dnes a denně zde o tom podáváš důkazy :-)
Dale Cooper 24.02.2015 21:39
Dale Cooper
Nahoře jsi na nás vysypal, že pěší turistika do outdoorových aktivit patří (a rozhodně není menšinov…
Zarniwúp 24.02.2015 21:44
Zarniwúp
Já jsem čekal, že se tu najde spousta jedinců, kteří budou zuby nehty obhajovat mikiny nebo maskáče,…
Al Capone 24.02.2015 21:55
Al Capone
Ty máš fakt dost.
Dale Cooper 24.02.2015 21:58
Dale Cooper
No outdoor ani v tom podani ven jako do prirody se rozhodne nerovna sport, jen stale vice ukazujes n…
RedMaX 24.02.2015 21:54
RedMaX
Vidím, že buran zůstane buranem ať se děje co se děje. Přesně tak. Buran buranem zůstane i když se…
cejna 25.02.2015 19:32
cejna
Al ako si na tom s cudzimi jazykmi, respektive prebratymi pojmami z nich? Outdoor je slovo anglickeh…
fleg 25.02.2015 14:55
fleg
No ja na poradnu ohledne AV uz tak nejak nepisu, a kdyz nahodou jo, tak tam nerikam subjektivni dojm…
Radek 25.02.2015 13:39
Radek
Cekal jsem, ze se tu nejake pako ozve s metrosexualy nebo teplousema. Gratulace, ses prvni blbe.
Al Capone 24.02.2015 13:03
Al Capone
Se zeptal, no. Mě to taky napadlo, co na tom?
Zarniwúp 24.02.2015 13:56
Zarniwúp
Dik, gratulace se prijima. A ses teda teplej, metrous nebo teplej metrous?
Radek 25.02.2015 13:31
Radek
Co si budeme nalhávat, ono je dost znepokojující, že na těch fotkách tak nějak nevidím ženský. Skoro…
karel 25.02.2015 13:34
karel
http://www.muzivcesku.cz/ceska-stopa-v-londyne http://www.muzivcesku.cz/maturitni-peklo :-)
Al Capone 25.02.2015 11:35
Al Capone
Taková úvaha: Co když přijedu z turistického výletu v outdoorovém oblečení vlakem do města na nádraž…
icepower32 25.02.2015 12:27
icepower32
Jednoduchá odpověď: je to úvaha na hovno :-)
Al Capone 25.02.2015 12:31
Al Capone
Proč mám pocit, že jsi metrosexuál?
mif 25.02.2015 12:34
mif
Teď se vykašli na to co si o mě myslíš a jaký máme názor na oblékání. Opravdu ti přijdou tyhle fotky…
Al Capone 25.02.2015 12:56
Al Capone
On je spíš průser to, co maturanti často mají v hlavě.
karel 25.02.2015 13:07
karel
Mne ty fotky prijdou uplne v poradku. Vubec nechapu, co te na nich vzrusuje. Ze bys misto teplyho me…
Radek 25.02.2015 13:36
Radek
Jestli ti prijde normalni si vzit k maturite tříčtvrteční kalhoty a kravatu uvazanou do puli bricha…
Al Capone 25.02.2015 15:08
Al Capone
Ještě nedávno ty kalhoty nad kotníky byly normální stejně jako blbě uvázaná kravata a dávals nám pod…
karel 25.02.2015 15:13
karel
Nebyly normalni a ja jsem zcela jasne napsal svuj nazor. A neco jineho jsou trictvrtaky nebo klasick…
Al Capone 25.02.2015 15:35
Al Capone
Sám seš mimo, troubo. http://ona.idnes.cz/jarni-trendy-veli-zkracujte-nohavice-rukavy-i-vlasy-city-l…
Dale Cooper 26.02.2015 19:00
Dale Cooper
Coze?? Ted mi teda napis v cem se podle toho tvojeho odkazu pletu. Mimo budes spise ty...
Al Capone 26.02.2015 19:20
Al Capone
Někde výše (hledat to nebudu, nepřehrabuji se v exkrementech) jsi psal, že krátké kalhoty néé a nikd…
Dale Cooper 26.02.2015 20:09
Dale Cooper
Ja jsem nasal, ze je to soucasna moda, ale ktera se ME nelibi. Uz to konecne chapes chlapce?
Al Capone 26.02.2015 20:19
Al Capone
Tak by se to asi nosit nemělo, když se ti to nelíbí, ne? Asi s tím máš docela dilema... Nosit, i kdy…
Dale Cooper 26.02.2015 20:38
Dale Cooper
Ty jsi fakt marny...
Al Capone 26.02.2015 20:43
Al Capone
No, asi by ti rupla cévka, kdybys mě potkal jak jdu na autobus do práce. Neber se tak vážně.
Dale Cooper 26.02.2015 21:18
Dale Cooper
No úvaha je to zcela normální. Pokud bych takhle přijel do města (dle tvé logiky viz. výše) a ty mě…
icepower32 25.02.2015 13:15
icepower32
Na první pohled jsem se lekl, že mají mou fotku z Londýna. Naštěstí v srpnu jsem tam nebyl :-p Kouk…
L-Core 25.02.2015 19:50
L-Core
Lohniský tě pěkně zmasíroval.
Prasak 25.02.2015 20:06
Prasak
Spoustu veci co se tyce panske mody jsem neznal (a urcite jeste neznam) a diky jeho blogu vim jak ma…
Al Capone 25.02.2015 20:50
Al Capone
Tak to už je obsese. Abych zkoumal délku rukávů... Nechci se tě nijak dotknout, ale mluvils s psychi…
mif 25.02.2015 20:55
mif
Nevidim duvod proc bych mel ;-) A delku rukavu by mel resit kazdy kdo nechce v obleku vypadat jak vy…
Al Capone 25.02.2015 21:18
Al Capone
By mi zajímalo kdo nebo co určuje nejen ty pitomé rukávy, snad prodavač křápu, nedej bože ty? Jinak…
M-Pol 26.02.2015 05:21
M-Pol
To je síla, jak to tu žije ::) Jsem přesně typ, který by byl AlCaponem zaškatulkován jako buran. Do…
L-Core 25.02.2015 19:32
L-Core
Takže jsem na stejné lodi s Radkem, PetremZa a možná dalšími Máte ještě místo na palubě? Jdu tam ta…
Dale Cooper 25.02.2015 21:26
Dale Cooper
Ja s vama do holportu nejdu, ja nejradsi chodim po meste v sustakach (do prirody moc ne, ono se v to…
RedMaX 25.02.2015 21:59
RedMaX
Jedno mam k obleku, uz 10 let se na nej prasi ve skrini Vejdeš se do něj ještě? Já bláhový jsem cht…
Dale Cooper 25.02.2015 22:02
Dale Cooper
Hmmm, radeji to zkouset nebudu, dik za varovani. ;-)
RedMaX 26.02.2015 21:11
RedMaX
Vem. A mohl by jsi poslat foto :-)
Al Capone 25.02.2015 22:58
Al Capone
A mohl by jsi poslat foto vo to právě go. měl jsi hned na začátek článku udělat několik vzorových s…
lední brtník 28.02.2015 13:03
lední brtník
A další takový podle kterého je móda pro 4%. Jen houšť burani.
Al Capone 28.02.2015 15:58
Al Capone
Takže fotky nebudou? Tolik jsem se těšil…
karel 28.02.2015 16:03
karel
Tolik jsem se těšil… A ja ešte viac.
blue5 28.02.2015 16:08
blue5
Vždyť tohle ale brtník netvrdí. Nauč se číst.
Zarniwúp 28.02.2015 16:06
Zarniwúp
Jasně, pokud teplej krejčík v gatích vytvoří otvor na prdeli, tak už to je móda. Přiblblej bot proda…
M-Pol 28.02.2015 16:19
M-Pol
Móda je pomíjivá, ale styl je věčný... Už chápeš frajere? :-)
Al Capone 28.02.2015 16:25
Al Capone
Já nechápu. Asi to bude tím, že na to zvysoka kašlu. Móda, styl.. nějak se mi (v oblasti oblékání)…
L-Core 28.02.2015 16:36
L-Core
Já jsem ani nečekal, že by někdo změnil styl oblékání nebo se mnou souhlasil. Se vůbec divím, že 6 l…
Al Capone 28.02.2015 16:39
Al Capone
Myslím, že šest si akorát popletlo tlačítko, jelikož jak to ty prezentuješ, tak s tím může souhlasit…
M-Pol 28.02.2015 16:55
M-Pol
Dneska jsem potkal několik mladých borců, co byli oblečeni jak vágusové. Ani by sis na nich nevšimnu…
Prasak 28.02.2015 20:28
Prasak
Já taky nosím nejčastěji černý kapsáče. Fasujeme to v práci a díky kapsám mám vše bezpečně u sebe a…
Prasak 25.02.2015 23:04
Prasak
Na doklady a spol je ideální ledvinka vpředu nad gulami :-p
L-Core 26.02.2015 07:31
L-Core
Možná praktické, ovšem vzhledově otřesné /jak vývod z boku a zvláště u "oblečku" to je jeden hnus, a…
M-Pol 26.02.2015 07:48
M-Pol
Momentalne frci moda miniledvinek, do kterych se nic nevejde, takze jsem si musel jednu vyrobit sam…
RedMaX 26.02.2015 21:16
RedMaX
Pardálové, vemte mě taky, donesu pívo :-)
icepower32 25.02.2015 22:19
icepower32
prej donesu pivo. ts ts. říkám ti, nezahrávej si s tím oblečením - doporučuji ssebou hodobóžovou chl…
kmochna 26.02.2015 09:10
kmochna
nevypadala perlička na závěr třeba takto? www.youtube.com/watch?v=RvAbKyVRSZI :))
kmochna 26.02.2015 10:40
kmochna
Máš recht, je to děs. Nevzal si na kokos šátek.
Prasak 26.02.2015 20:44
Prasak
Nevím :) Ale to bylo regulérní vystoupení, žádná zkouška.
L-Core 26.02.2015 20:51
L-Core
Vladimír Chrastina: Móda budoucnosti Když vystoupili ze stroje času a vyšli do ulic města, kde proud…
Yarda 26.02.2015 23:41
Yarda
Cože? Za jeden den tu přibylo 7 hlasů pro ano?
Al Capone 01.03.2015 16:05
Al Capone
Copak, dal jsi to za úkol kamarádům odfajfkovat?
icepower32 01.03.2015 19:17
icepower32
No vidíš, nakonec to vyhraješ :-D Naneštěstí pro tebe to ale nic nezmění.
L-Core 02.03.2015 07:27
L-Core
Tak me je jasny, ze buran se bude porad oblekat jako buran :-D
Al Capone 02.03.2015 15:50
Al Capone
Problém může být v tom, že když nějaká autorita označí nějaké oblečení jako buranské, pravděpodobně…
Yarda 02.03.2015 16:35
Yarda
Tak to co on předvedl byla ubohost.
Al Capone 02.03.2015 17:01
Al Capone
No, taky "řešil" oblečení...
Zarniwúp 03.03.2015 02:37
Zarniwúp
Jenže to tvoje "buran" je dost subjektivní. Jiný zase tvé modely označí jako "tak akorát pro bukvice…
L-Core 02.03.2015 20:20
L-Core
Já moc dobře vím, že pro ty největší křupany bude elegantní oblečení "tak akorát pro bukvice". Sice…
Al Capone 02.03.2015 20:53
Al Capone
Nepřeháníš to trošku? Dle tebe bychom měli brouzdat zákoutími města v kvádru. Všichni. Lehce to ve m…
mif 02.03.2015 20:59
mif
Tak po desáté to snad pochopíš už i ty. Elegantní neznamená jenom kvádra s kravatami a kapesníčky :-…
Al Capone 02.03.2015 21:03
Al Capone
Ano, jsem asi pozastavený. S uniformama (ať v té či oné podobě) se ale nesmířím. Nechceš si založit…
mif 02.03.2015 21:11
mif
Mně Metropolis. Případně Brave new world (česky Konec civilzace?) od Huxleyho. Nebo videoverzi "ví…
L-Core 02.03.2015 21:30
L-Core
O kom to neco ukazuje? O vas o teplousich, o metrosexualech nebo o teplych metrosexualech? Vis co by…
Radek 03.03.2015 09:56
Radek
Docela ti milý Al Tupoune závidím tvé jednoduché vidění světa. Člověk, dle tvého názoru neoděný dost…
Dale Cooper 02.03.2015 21:47
Dale Cooper
Tak. Budu si chodit v čem chci a v situacích, jak usoudím. Ať mi milý mafián políbí anus.
mif 02.03.2015 22:24
mif
mi milý mafián políbí anus To snad raději ne ]:(
Dale Cooper 02.03.2015 22:25
Dale Cooper
Clovek obleceny pekne a elegantne=bukvice. Ale takova rovnice je uz v poradku co?
Al Capone 02.03.2015 23:40
Al Capone
Aha! Buď konkrétní, kde jsem něco takového psal? Díky.
Dale Cooper 02.03.2015 23:48
Dale Cooper
V exkrementech se neprehrabuji ;-)
Al Capone 03.03.2015 00:06
Al Capone
Tak se v nicem neprehrabuj a flakni sem konecne tu fotku. To bude naprosto nova informace a nema to…
Radek 03.03.2015 09:57
Radek
Nevidim jediny duvod. A fakt me bavis, jen houst ;-)
Al Capone 03.03.2015 13:45
Al Capone
Nevidim jediny duvod. Všem nám tady spadne spodní čelist, zastydíme se a hned zítra vyrazíme na nák…
Dale Cooper 03.03.2015 21:09
Dale Cooper
V teplácích ]:)
L-Core 03.03.2015 21:55
L-Core
Ideálně s takovýma modrýma, jak mají gumu přes chodidlo :-) Taky nesmí chybět posmrkaný šnuptychl ko…
Dale Cooper 03.03.2015 21:59
Dale Cooper
Tož, co je na tomhle oblíkání kurňa špatného hoši? Tož víš kdo já su...? [426-cxt91pg-png] x- Tak…
icepower32 03.03.2015 22:32
icepower32
Ty me taky bavis. Ja ten duvod vidim, mohl bys nam (siroke verejnosti) konecne ukazat jak se ma chod…
Radek 04.03.2015 18:54
Radek
Nic ve zlém, ale pokud takhle jednáš s okolím v reálném životě, musíš mít nepřetržitě rozbitou hubu.…
vlk56 04.03.2015 19:10
vlk56
Tak na netu má svaly no :-D
Al Capone 04.03.2015 19:28
Al Capone
To neni jen o netu a uz vubec ne o svalech. Navic ja jako jeden z mala pouzivam na netu svoje pravy…
Radek 06.03.2015 09:29
Radek
Nenech se vysmat, pouzivat krestni jmeno je fakt hrdinske :-D A co bych z toho mel kdybych sem dal…
Al Capone 06.03.2015 13:18
Al Capone
preci jenom svetr nebo blejzr by si spravny krupan na sebe nevzal tak sorry, teď už ze sebe děláš p…
lední brtník 06.03.2015 20:47
lední brtník
Tady je fakt cim dal vetsi prdel. Kdybys sem chodil dyl, tak bys nevidel jen krestni jmeno, ale cely…
Radek 07.03.2015 11:32
Radek
Už fakt nevím co napsat. Takovou kupu sraček jsem už dlouho nečetl. Já chodím oblékaný stylem který…
Al Capone 07.03.2015 12:23
Al Capone
Takovou kupu sraček jsem už dlouho nečetl. Já už ty jeho sračky přestal číst, pokud jsou delší než…
Prasak 07.03.2015 20:29
Prasak
Mno, já to četl a (ač ho známe, že...) má zde v mnohých věcech pravdu. Větší hovna tady sere AlCapon…
Dale Cooper 07.03.2015 21:10
Dale Cooper
Navic ja jako jeden z mala pouzivam na netu svoje pravy jmeno. Vidím, že si zas vo forme. :beer:
blue5 06.03.2015 14:42
blue5
Sorry, ale tebe se nikdo na nic neptal, tak si svoji zelenou ctyrku strc vis kam a neplet se do reci…
Radek 07.03.2015 11:33
Radek
Ale to, že meleš srance je prostě fakt....Prý ja jako jeden z mala pouzivam na netu svoje pravy jmen…
Al Capone 07.03.2015 12:14
Al Capone
Sorry, ale tebe se nikdo na nic neptal Však ani teba sa, v žiadnom z vlákien ktoré si tu "zasvinil"…
blue5 07.03.2015 12:21
blue5
V 80-90% pripadu tak s lidma jednam. Jednam s lidma na rovinu, co si myslim, to rikam - nikoho jako…
Radek 06.03.2015 09:27
Radek
Já fakt nepotřebuji aby si mě vážil nějaký internetový blbeček :-)
Al Capone 04.03.2015 19:12
Al Capone
Naprosto správně. Jiní zase nepotřebují, aby je nějaký jiný internetový blbeček poučoval. Neber to…
L-Core 04.03.2015 19:36
L-Core
Ta ti jiní nemají chodit do takové diskuze kde se to dá čekat :-)
Al Capone 04.03.2015 21:16
Al Capone
Ale tu fotku bys klidně mohl ukázat. Však hlavu si uřež, nikdo tě nepozná..
Niko Bellic 04.03.2015 21:21
Niko Bellic
To není z tvé strany diskuze, nýbrž tvrdohlavý monolog a papouškování toho pomateného lepiče nálepek…
M-Pol 05.03.2015 05:40
M-Pol
Vyměním fotografie Paroubka v drahém saku za Al Capone - městský švihák. Zn: Chci výš.
karel 06.03.2015 12:23
karel
škoda, že tu jsou 2 extrémy a žádnej umírněnej střed. já sem teda "metrouš" a na oblékání dbám, ale…
aaaaaaaaa 08.03.2015 00:43
aaaaaaaaa
Jo, konečně normální (v rámci chápané normality) názor. Po city je dobré pohybovati se ne zcela jako…
mif 08.03.2015 02:14
mif
jj, ale jsou i lidi, kteri vypadaji od prirody krasne a ty pak muzou byt obleceni v cemkoli a presto…
RedMaX 08.03.2015 17:19
RedMaX
to nebude oblečením, máš prostě dobrácký xicht. ;-)
kmochna 08.03.2015 17:52
kmochna
Máš pravdu člověče. Holt já jsem volil trochu agresivnější způsob. Ale kdybych volil mírnější slova…
Al Capone 08.03.2015 21:31
Al Capone
každopádně ať si chodí každej jak uzná za vhodné, proti gustu žádnej dišputát Takze uz jsi konecne…
RedMaX 08.03.2015 22:57
RedMaX
Za vším co jsem napsal si stojím a nikde jsem nikoho nenutil ať chodí pěkně oblékaný. Jen jsem napsa…
Al Capone 08.03.2015 23:14
Al Capone
Ikdyž přijede vlakem domů, do města oblečen v outdooru? :))
icepower32 08.03.2015 23:22
icepower32
To ne, ale musí se domů plížit podle zdí, nebo kanálama, jinak jsi buran a přilblej botprodavač se s…
M-Pol 09.03.2015 05:49
M-Pol
elegantně oblečený člověk vypadá mnohem líp Souhlasím. Ale pochop, že ne každý si zakládá na tom, c…
Dale Cooper 09.03.2015 16:44
Dale Cooper
Tato debata se mi už jeví jak pěkně debilní. Furt to samý kolem dokola.
Prasak 09.03.2015 20:12
Prasak
Máš recht. Stejně se dozvím, že člověk v outdoor hadrech je buran a hotovo.
Dale Cooper 09.03.2015 20:44
Dale Cooper
Jj. Furt dokola jak u blbých na hůře.
mif 09.03.2015 20:52
mif
na hůře Kdeže? U nás se říká jak u blbejch na dvorku :-)…
Dale Cooper 09.03.2015 20:55
Dale Cooper
Hůra je půda (abychom předešli nedorozumění - takové to pod střechou, kde visí za ptáka netopýři). M…
mif 09.03.2015 21:01
mif
To mě napadlo, že je to půda. Na chalupě u České Třebové (babička byla odtamtud) byla zase taková dl…
Dale Cooper 09.03.2015 21:06
Dale Cooper
Rokle na bordel je u nás "rača". :-)
mif 09.03.2015 21:12
mif
Rača je i městská část Bratislavy :-) No a v Brně mají čtvrť Pisoárky... On ten východočeský dialekt…
Dale Cooper 09.03.2015 21:18
Dale Cooper
Jsa valašským patriotem, neodpustím si citovat kámoša, kterému onehdy zloději ukradli prase: "Tož i…
mif 09.03.2015 21:27
mif
Rozumět se tomu dá :-) Fajn je to na východním Slovensku, tam by jim nerozuměl Slovák z Bratislavy,…
Dale Cooper 09.03.2015 21:33
Dale Cooper
V Plzni jsem vojančil, tedy místní argot znám. Se slovenskými knihami taky nemám problém, dokonce se…
mif 09.03.2015 21:47
mif
jsem žabikuchem pod rebro Člověče, takové tendence jsem tam nezaznamenal. Pravda, jezdil jsem do me…
Dale Cooper 09.03.2015 21:59
Dale Cooper
Jj. Pražáci na zeleném čundru byli vychcaní jak ďůra do sněhu. Jedná se o diagnózu?
mif 09.03.2015 22:08
mif
Nevím, sám sebe neposoudím. Ale idioty (a naopak) máš všude, si nevybereš...
Dale Cooper 09.03.2015 22:14
Dale Cooper
Naproti tomu jeden kamarád, který má vždy aktuální iPhone, oblečený je jak z žurnálu, doma vždy posl…
Al Capone 09.03.2015 21:01
Al Capone
Dnes jsem viděl na autobusovém nádraží Na Florenci mládence a dívenku, měli gatě oblečené tak, že op…
Yarda 10.03.2015 20:06
Yarda
Co by tim sledovali? Prostě je to móda. Někomu se líbí outdoor, někomu kalhoty u kolen. Mě se třeba…
aaaaaaaaa 10.03.2015 20:15
aaaaaaaaa
Ale tady přece nikdo dvojím metrem neměří, jen se ptá (bez jakékoliv kritiky), co to má za účel ;-)…
L-Core 10.03.2015 20:26
L-Core
Znělo to dost kriticky resp. zní mi to dost kriticky.
aaaaaaaaa 10.03.2015 20:43
aaaaaaaaa
Mně to kriticky neznělo. Taky jsem si už kolikrát říkal, že to bude asi móda, nicméně každá móda má…
Moas 13.03.2015 05:51
Moas
Zkusím hádat: První byl nějaký fanoušek, aby bylo vidět, že má černé slipy na znamení smutku, že Spa…
Yarda 15.03.2015 11:50
Yarda
Také to mohlo být vábení análních erotomanů..
L-Core 15.03.2015 18:14
L-Core
Děsíš mě :-D
mif 15.03.2015 18:37
mif
Znelo to uplne normalne a i kdyby to znelo kriticky, tak je jen jeho vec, co si o tom mysli. Jestli…
Radek 16.03.2015 15:03
Radek
:-*
aaaaaaaaa 16.03.2015 17:51
aaaaaaaaa
:-*
icepower32 16.03.2015 19:01
icepower32
Jde taky o to, jak to ten oblečený bere. Buď mu na oblečení nezáleží, akorát chce být oblečený tak a…
Yarda 16.03.2015 21:06
Yarda
Třeba doufají, že je uvidí ten cáklý obuvník, klepne ho a oni budou moci v teplácích do jeho kvelbu…
L-Core 10.03.2015 20:18
L-Core
To byli žebráci. Vystavená vhazovací škvíra pokladniček naznačovala žádost o vhození pětikoruny.
Prasak 10.03.2015 20:27
Prasak
Al Capone může být spokojen :-) Ve Švédsku provedli sociální experiment, viz http://www.novinky.cz/…
L-Core 09.07.2015 19:35
L-Core
To snad nemůže nikoho překvapit. Jedno takové místo, kde se vždycky vyplatí mít kvádro a šlajfku jso…
jirka44 09.07.2015 19:58
jirka44
To se mi treba libi jak v nejakych zahranicnich skolach maji predepsany odev. Skoda ze to u nas neni…
Al Capone 10.07.2015 12:58
Al Capone
To má svou logiku, školní uniformy. Aby se bohatší nemohli vymezovat vůči těm méně majetným - jak bý…
L-Core 10.07.2015 14:50
L-Core
Nevím.. Když si vzpomenu na ZŠ, tak oblečení si nikdo nezáviděl. Spíše právě ty telefony. Tehdy ješt…
Niko Bellic 10.07.2015 17:44
Niko Bellic
Jo ma a je to dobry duvod. A taky to dobre vypada :-)
Al Capone 11.07.2015 15:39
Al Capone
Tak ono je to logicky. Kdyz uvidim cloveka slusne oblecenyho tak mu spise verim, ze treba skutecne z…
Al Capone 11.07.2015 15:48
Al Capone
Citát klasika: "Hoďte na něj deku nebo ho zabiju."
Yarda 09.07.2015 21:22
Yarda
No rozhodně to bylo dříve na pohled hezčí :-P http://www.novinky.cz/zena/styl/391906-historie-damske…
Al Capone 19.01.2016 15:05
Al Capone
Pana Al Capone určitě potěší můj zážitek ze včerejška: Kupovali jsme synovi svatební oblek, manželka…
Yarda 29.04.2017 08:09
Yarda
Já měl včera taky módní zážitek. Že lidi běhají po městě a obchodech ve vytahaných teplákách, to už…
Prasak 29.04.2017 12:03
Prasak
Cérka asi utekla z nějakého zařízení. Do večerky (pod barákem) chodím běžně v teplákách, do města by…
mif 29.04.2017 12:45
mif
Co rovnou do práce,třeba "pracuje" i cestou. Ale s těmi tepláky je to tak. Možná to už někteří pojím…
kozakl 01.05.2017 16:42
kozakl
Froté pyžamo je velice pohodlné, je-li používáno jako domácí oděv.
L-Core 02.05.2017 08:44
L-Core
U ženských nikdo neví - jedny ani nevynesou koš, aniž by se nenamalovaly, druhý si zajdou v pyžamu a…
Prasak 02.05.2017 10:59
Prasak
No pomalu, ale jistě tady budou se mnou všichni souhlasit :-D Teda aspoň v tom, že radši sako než te…
Al Capone 02.05.2017 19:11
Al Capone
roky se sešly a nic se nezměnilo. to je pruda.
kmochna 04.05.2017 11:19
kmochna
https://zoommagazin.iprima.cz/zajimavosti/pocatky-modni-policie-odvazna-zena-prolomila-tabu poslední
Al Capone 28.01.2019 08:19
Al Capone

To jako že se lidi začnou lépe oblékat? Obávám se že takhle český člověk nefunguje :-D
Jinak nevím proč bych měl někomu přikazovat, jak se oblékat. Není nad pohodlné oblečení, pokud se má člověk cítit dobře. Nemám teď na mysli společenské akce, tam je to o něčem jiném, samozřejmě..

Tak člověk se může cítit pohodlně i v něčem jiném než v tričku a mikině, ale Češi zřejmě mají vsugerovaný pocit, že ne. Možná si myslí, že elegantnější styl znamená dražší, ale jak jsem psal výše, je to nesmysl. Ale když jsi zmínil společenské akce. Tak snad ty jsou od toho aby se tam dodržoval nějaký dress code. To samé se dá použít i na outdoor. Ten je zase určený na sport, výlety na hrady apod. Do města tohle prostě nepatří.

dnešní době kdy se tolerují tepláky

Asi by se měli lidé v teplácích nebo v sandálech s fuseklema střílet, nebo jak? Jak by vypadala "netolerance"? Že by tě v tomto oděvu třeba vykopli z tramvaje? Nebo by se to mělo uzákonit, co si kdo obléká?
Je mi naprosto volné, co si kdo nosí (myslím běžně, venku; společenské akce jsou něco jiného) a co si kdo myslí o mém oděvu.
Z těch (nejen) tvých pindů, jak se neumíme oblékat, neumíme stolovat a kdesi cosi je mi na blití.

Samozřejmě, soudnosti je třeba a odít se adekvátně situaci.
Pár příkladů:
- procházka po okolí bydliště, nač se odívat nějak lépe?
- cesta do a z práce, kde nosím uniformu, opět, nač to nějak řešit?
- schůzka s šéfem, pracovní porada, ano, zde pochopitelně nejsem přítomen v oněch maskáčích, ale v oděvu přiměřeném situaci (oblek a podobně)
- rande - no zde není o čem. Zase ale není příliš moudré se dělat o tolik lepším, než jsem. To ale platí obecně.
- nákup v hyperkvelbu, viz procházka.

možná by bylo od přítulky moudré přehodnotit vztah

Ještě záleží, v čem by přišla přítulka. Vytahaná mikina a legíny? Ta by stran oděvu asi vztah nepřehodnocovala :-)

V prvom rade by to chcelo referendum, vraj to stojí za to aj keď bude neplatné... Gore-tex a fleece by mohli byť spoločne v prvej otázke. Dvojka budú tie "vyťahané mikiny". A v tretej otázke môžeme zakázať menčester, blbo sa to vyslovuje.

Koukal jsem se, co je to outdoor:
outdoor[ˈaʊtˈdɔː] - venkovní , (konaný) pod širým nebem , (konaný) venku činnosti
Takže outdoorové oblečení je takové co v něm chodím venku.
To znamená, že když na sobě budu mít společenský oblek, svrchník, černé polobotky a klobouk (jak třeba jdu venku, když jdu do divadla nebo, nedej Bože, na koncert vážné hudby), tak mne tam nepustí, ale v teplácích, vytahaném svetru a pantoflích, jak obvykle chodím doma tam jít mohu?
:-D:-D:-D

V oblékání vidím respekt, ve slova smyslu, ze kdyz nekam jdu, tak se na to primērenē obleču.
Kazda instituce, jak divadlo, skoly, etc vyzadují jiné vystupování.

Kdo chce vsude chodit jak trotl z teplákova v zabkách, bos, skrkatko na slipech, .... At si zajede na Costa Brava.

Jsem pro, kazdy at si dava zakazy jake chce, utratim sve penize jinde. Urcite bych se nekam kde nejsem vitan nevnucoval. Samozrejme je tu ale i nejaka otazka zakona, zda muze byt v danem verejnem miste omezen nejak pristup nejake skupine lidi. Myslim si, ze to mozne neni a ani to neni zadouci, neco jineho jsou soukroma (privatni) mista, tam ale pravdepodobne nepolezu.

Klasicke teplaky nenosim, bavi me vic sustaky.

Kazdopadne ale nejake dres kody povazuju za stupen nizsiho intelektualniho vyvoje - stredovek, z toho snad uz spolecnost vyrostla.

Mily al tupoune, prave se mne ulomil kousek zubu, tak jsem se nasral jeste vic, nez kdybych ty tvy blijance jen cetl. Blb v obchode, at si zakazuje co chce. Jen se obira o lidi, co by pripadne nakoupili, protoze i ten, co nosi outdoor si obcas koupi boty u trotla, co prodava boty typu jako ten "prodejce". Videl jsem s nim rozhovor uz cca pred mesicem - je to imbecil a jde mu jen o reklamu.

Tak za prve: do myho dreskodu ti nic neni. Stejne jak se ja nestaram o tvuj hnuj co tady navrhujes - sako a kosile. Podotykam, ze muj dreskod jsou nejcastej maskacove kratasy, rifle a sportovni hadry a tak to zustane i kdyby ses posral a poblil, jako Landa v Cernych baronech. Nezmeni to zadny priposrany obchodnik nebo slizacky kravatak.

Za 2.: outdorove obleceni, tak jak je mysleno u toho saska, co si to zakazal v obchode nejsou teplaky, tak tady prestan plancat neco o teplakach.
Bavim se o tom, ze pokud pujdu do beznyho obchodu treba v teplacich, tak na tom neni nic spatnyho a nikoho tim neomezuju ani neohrozuju. Samozrejme neco jiny je jit do Opery v plavkach, ale o tom neni debata.

3. V zadnym pripade ale nestrpim, abyste ty a tobe podobni omezovali a prikazovali obleceni do techto mist v sacku a s kravatickou.

Já mám spíše na mysli chození po městě, do restaurací...

To ti hned reknu, ze ti tu kravaticku i se sackem nacpu nejspis do prdele. To pro pripad, kdybys to chtel vytahovat, tak abys to mel v jedne barve - dostanes tak tebou zadany dreskod, abys nebyl buranem.

4. Vubec nechapu, kde se v tvym mozku vzala myslenka, ze outdoorovy obleceni do mesta nepatri. V mym se prave ted zrodila ta, ze do mesta nepatri sacko a kravatenka, protoze v tom vsichni vypadaji stejne blbe, jak burani. Nepoznas pepu od pavla. Tyto obleky nejsou urceny na prochazky/chuzi mestem.

Tady šlo o celkový nevkus. Takže tepláky nebo maskáče sice nejsou outdoor, ale jsou otřesný a do města bych to pochopil tak max u 15-ti letých puberťáků.

Očividně jsi oblek na sobě nikdy neměl jinak by jsi nenapsal takovou blbost. Dobře padnoucí oblek vypadá skvěle dokonce i na takovém buranovi jako jsi ty.

V téhle otázce se to ve mě trochu pere. Tak nějak mám pocit, že je každému lautr prd do toho, jaký kus hadru nosím na sobě. Pokud nesmrdím za roh, můžu si nosit svoje rifle a mikinu s kapucí třeba do halelůja a nikdo mi na to nemůže říct ani zbla. Samozřejmě, když jdu trpět do Národního, tak si teda to sako či košili a slušný kalhoty vezmu, ale cítím, jak mě to zabíjí.

Musím respektovat volbu těch obchodníků. Můžou si tam tu nálepku nalepit. Jsme svobodná země. Když má ze sebe někdo chuť udělat hlupáka, nikdo by jim v tom neměl bránit. Holt tam nepáchnu, stejně jako bojkotuju třeba Starbucks.

To je diskize, jak napsat, jestli nosit fotbalové trička, dobre ses fanda fotbalu, takze kdyz jsem fanda (Natation) plavaní, je normální, ze budu chodit ve slipovych plavkách a koupací čepicí na palici po ulici ?

Vse je To o vystupování a osobní prezentaci.

Tak mne napadlo, přímo v hlavě, jestli tomu šmudlovi nešlo v první řadě o to udělat si a svému qelbu zadarmo reklamu.

Výňatek z klasika:

...Ale ne, takových hospod by bylo strašně mnoho. Proslavily by se naopak ty podniky, do kterých Harris jakživ nevstoupil. „Jediný hostinec v jižním Londýně, kde nikdy nepopíjel Harris!“ Do toho by se lidé přímo hrnuli, aby zjistili co to s ním je....

V anketě chybí volba: "Je mi to zcela u řiti, pokud oblečení je prané a čisté!"
Mimochodem, kde je předepsáno, že ponožky do sandálů nepatří? A proč bych v létě nemohl nosit triko a proč bych měl nosit oblek? A kde se bere ta věc, že každý se musí cítit v nějakém kvádru úžasně? Poněkud mi to připomíná 90. léta, kdy bylo často k vidění hejno mladých perspektivních blbů z OA...
Mimochodem, spousta "českých" Pepíčků" je často původem mimo české kotliny.

Dříve jsem dokonce nosil dlouhé vlasy(sic!), pár kádrově prověřených blbů, co měli podobné blbé hemty, se vždy našlo.

Košile, s výjimkou návštěvy divadel, plesů a obecně společenských akcí vyžadujících společenský oblek nenosím už čtvrt století. Kvůli tomu, abych mohl do nějakýho kvelbu, je opravdu nosit nezačnu.
Majitel má na zákaz právo, je to jeho obchod a rozhodně mu toto právo neberu, ale myslím si, že je praštěnej. :-)

tuším, že to jeho právo nemusí být směrodatné. obchod je veřejný prostor.

jinak se v podstatě celoročně nacházím, když už ta zima není co bývala, v tričku, šortkách a v sandálech naboso. a souhlasím s číslem 42, že nesmrdím, na rozdíl od většiny "kravaťáků", co jsou navlečený v těch mundůrech a venku je parno. estetičnost tomu dodá koláč potu v podpaždí.

To je samozřejmě jen můj osobní náhled na to, jaké si může majitel ve svém obchodě vyhlásit stanné právo. Možná mu to nějaký právní status veřejného prostoru znemožňuje, ale je to jeho obchod. Vždycky budu radši, když si bude na své triko ve svém obchodě vymýšlet pitomosti majitel, a já nebudu mít možnost to "přes veřejný prostor" ovlivnit, než když budou "přes veřejný prostor" jiné (a zhusta horší) pitomosti majiteli nařizovány podobně dobromyslně, jako to myslí ausgerechnet tenhle majitel.

Když majitel hospody nemůže zakázat vstup do svýho podniku matkám s malýma děckama, tak tento kořeň má cedulu na svým kvelbu taky jen na okrasu. Můžu mu tam vlézt v čemkoliv, bo by to byla, tá... diškreditacia, nebo jak se tomu říká. Jo, diskriminace, to je vono! Ale na druhou stranu mi to nemusí prodat, když už budu něco chtít. Nebo to taky musí?

Fuha esteze som to stihol. Ja som totizto pred asi 20 rokmi siel raz na pivo v pyzame. Proste som uz lezal v posteli, prisli kamosi, ze pod, ja ,ze nie, oni, ze pod, ja, ze ok, dal som si bundu na to, co som mal na seba, ponozky, tenisky a siel som. Bola tusim jesen, preto ta bunda.
Kamosi a majitelka kaviarne mali velku svandu z toho, pretoze hosta v pyzame este nemali. Chvilu som sa citil ako kuriozita, po 3-4 pive mi to uz bolo jedno.
Domov som prisiel sfajceny a spity tak ako v normalnom obleceni, takze za mna je uplne jedno, co mate na sebe, vysledok je ten isty. Bolest hlavy an druhy den/

Ten název ankety je myšlen jak? "takto oblékat" znamená outdoorově nebo neoutdoorově?

Jinak si představuji veselou situaci, kdy outdoorově oděný člověk prozře, bude si chtít jít do toho krámu koupit vycházkovou obuv či šatstvo a prodavač jej rafne za prdel a vyrazí, protože tam nemá co dělat... Má tam dotyčný přijít znovu ve slipech? Co když budou mít taky maskáčový vzor?

Bohužel se tu mísí dva extrémy. Jedna strana outdoor, druhá strana společenský oděv. Zlatým středem pro nošení do města by měl být vycházkový oděv (který - navzdory svému názvu - není určen jen na vycházky, ale např. i na regulerní cestování z a do zaměstnání). Nicméně je třeba všeho s mírou. Pokud někdo cestuje do práce na kole, tak je blbost po něm chtít, aby jel ve vycházkovém oděvu nebo aby si ho snad bral s sebou. Pokud se někdo cítí v něčem pohodlně, nosí čisté oblečení a nijak to nikoho neobtěžuje, tak je to jeho respektováníhodná volba.

Jeden kolega v práci chodí perfektně oblíkaný dle společenských pravidel, jen škoda že má vlasy do půli zad, plnovous jak Rumcajs a z jeho kolínské "Eau de Pičifuk" opadává listí z dubů. V šalině bych si radši sedl vedle upraveného sporťáka v Goretexu oděného.

Bohužel se tu mísí dva extrémy.

Nemisi se zadny extremy. Nesu zadna strana, a pokud jo, tak su treti strana popsana v teto vete: "Budu si nosit co chci a kde chci." Muzes to nazvat extremem, klidne tretim nebo desatym. V maskacich nebo v riflich chodim i do Parlamentu a do Senatu. Jo, vymlety mozky, jako ma tazatel, sice cumi jako puky, ale to je tak vsechno. Nikdo normalni s tim nema problem.

Zlatým středem pro nošení do města by měl být vycházkový oděv

Zadny zlaty stred neni. Takze podle tebe by vsichni zas meli mit vychazkovy odev... Takze mundur jako maji treba v UK na skolach, ne? Znovu rikam, ne a opakuju - Budu si nosit co chci a kde chci. A nikdo, teda zadnej vylizanej trotl uchcavajici z kravaty a saka s kosili, ani nekdo jinej, kdo vyznava zlatou stredni cestu, mne nebude prikazovat, jestli pujdu v maskacich do Alberta nebo do kina.

Nemluvim o vylozenych extremech jako je treba pyzamo do divadla nebo jinak, kde je nejaky druh obleceni vyzadovan. Snad vsem s IQ od -5 vys je jasny, ze doktor asi nebude moct operovat v maskacich, ve kterych se vcera ozralej vyvalel v posranym blate od srnek a lisek nekde v lese nebo v posranym parku od jinejch ozralejch anebo od psu. Zaver je jasnej. At si kazdej nosi co chce a v cem se citi. Jestli s tim maji ostatni problem, je to jen jejich problem, protoze pokud do prace, saliny ci jinam, kde neni nutny predepsany obleceni, prijde clovek cistej, nesmradlavej..., tak muzou drzet leda hubu a krok.

To jsem napsal špatně. Nemyslel jsem to tak, že by všichni měli mít vycházkový oděv. Souhlasím s tím, že každý si má nosit, co mu nejvíc vyhovuje, pokud to neobtěžuje ostatní. Pokud si neví rady (i tací jsou mezi námi), variantou "vycházkový oděv" do města nic nezkazí. Cítí-li se v něm nesvůj a naopak v maskáčích je spokojený, pak je volba myslím jasná.

Naprosto souhlasím s Radkem. Zákazy a příkazy typu nálepky na obchodu s obuví jsou absolutní nesmysl. To už tu přece bylo, copak jste zapomněli? Jsem ročník 1958 a moc dobře si ještě pamatuji, jak nám zakazovali chodit do školy v ryflích. Jednou na gymplu mě ředitel vytáhnul ze třídy a musel jsem jít okamžitě k holiči. No nemusel, ale riskoval bych problémy s dalším studiem. To už zpátky tuto dobu snad nikdo rozumný určitě nechce. Ať se každý obléká, jak chce a na co má finance. Takový elegantní a dobře padnoucí oblek není žádná levná záležitost. Ať si Al Capone a jemu podobní chodí v obleku třeba i doma na záchod, i na svůj záchod bych je v obleku pustil. Žádnou nálepku "Zákaz vstupu v obleku" na dveřích oné místnosti nemám.

Porovnavas neporovnatelne.
Skola bola a je verejny priestor. Ale obchod je sukromne uzemie a majitel si moze vyzadovat, co chce. Uz dnes je predsa kopec zakakazov, napriklad nemozes tam fajcit, mat psa, zmrzlinu, ci niekde je aj preciarknuty mobil. Preco nie?
Pretoze idealna pomsta zo strany zakaznika je, ze prestane taky obchod navstevovat. Ak majitelovi staci, ze mu tam pirde 5 ludi a ze za cely den nic nepreda nech si tam ma "pakne" oblecenych ludi, je to jeho vec/
Btw dnes, ked si na sukromnej (vacsinou elitnej) skole tak tam deti chodia v skolskych uniformach, takze rifle su miestami zakazane este aj dnes. To nema s komunizmom nic spolocneho.
Treba odlisovat pojmy statne vs sukromne, respektive verejne vs sukromne.
Ano suhlasim, ze vlastnik obchodu ma na to pravo to pozadovat, ano do takeho obchodu nepachnem ani keby som splnal jeho kriteria, pretoze majitel je dement (ale pravo vycapit mu neberiem).

No jak to tady ctu tak vidim ze spousta lidi ma problem pochopit zamer prodavace. Takze asi uz potreti a naposledy to tady napisu: mu slo o to aby se lidi nad sebou zamysleli a zacali se lepe do mesta oblekat. A nejde tady o to ze by mel clovek chodit jenom v obleku (i kdyz je fakt ze v nem vypada kazdy muz skvele), ale i kosile, pola, rifle, svetry, chinos a klidne i tricka, ale s tim aby clovek trochu vypadal. I triko muze byt elegantni, ale napisy AC/DC apod se hodi tak maximalne na koncert. Staci si vzit rifle, triko a sportovni sako a hned je to lepsi. To samy kdyz si vezmu kosili nebo polo. Ono spousta lidi tvrdi, ze je jim jedno co si druzi mysli, ale at je to jak chce tak saty skutecne delaji cloveka.

Osobně jsem zastáncem spíše vycházkového oblečení do města, nicméně si myslím, že to tu všichni pochopili správně. Zamysleli se a došli k názoru, že lepší oblékání jim k ničemu nepomůže a nebudou se v něm cítit dobře. Mise splněna.

Ty mas jeden problem (spolu s majitelom obchodu) a to, ze urcujes, co je a co nie je vhodne oblecenie. Su jasne pravidla, napriklad Opera vs mikina, ci teplaky, alebo dokonca rifle by nemalo byt. To je dane historiou a nepisanym dress kodom. Ale verejne priestranstvo? To urcuje kto? On, ty, nejaky stylisticky magazin? Moda? Preboha ved ta sa meni kazdu chvilu, staci sa pozriet ako chodili ludia obleceny pred 20, 50, ci 100 rokmi. Kedysi ked zena v sukni ukazala clenky bola vyhlasena za cundru. Plavky sa podobali na potapacsky neopren atd. Takze kto alebo co urci, co je a co nie je slusne oblecenie na verejnosti?
Preco si myslis, ze prave ty, alebo majitel obchodu to viete lepsie ako napriklad clovek, co nesuhlasi s vasim nazorom?
Ano ani mne sa nepaci dnesna moda, vytahane nohavice, nasadene kapucne, rozkrok medzi kolenami, ale v zivote by som netvrdil, ze je to nevhodne oblecenie. Oblieka sa tak proste generacia, co prisla po mne, tak ako moji rodicia nechapali nase oblekanie, tak my nechapeme ich, ale nenapadam ich nejakymi nalepkami a vnucovanim svojho nazoru.

Každé oblečení je k něčemu určeno. Outdoor mimo město, sportovní oblečení na sport, maskáče do lesa (i když i tam by se v nich styděl), tepláky a kapuce na hlavě jsou tak pro hip hop blbce apod.

Ale bohužel je fakt, že v dnešní době je už úplně jedno co člověk nosí a pomalu to jde vidět i na plesech. Dříve bylo nepřípustné aby ženy měly krátké šaty nebo muži si nevzali kravatu, ale teď hlavně na těch vesnických je to každému jedno i kdybych měl pod sakem třeba triko.

Mě je jasné, že nikoho tady nepřesvědčím aby se oblékal jinak, ale když jdu do společnosti (ano, což je i do města) chci vypadat dobře. A když se řekne lepší oblečení tak každému se vybaví košile, či oblek.

A když se řekne lepší oblečení tak každému se vybaví košile, či oblek.

Mne sa vybaví uniforma Allgemeine SS.
Tvoje tvrdenia sú trochu absolútne, nemyslíš? O čo ide majiteľovi obchodu, to vie iba on sám, nie? Alebo keď píšeš "A nejde tady o to ze by mel clovek chodit jenom v obleku (i kdyz je fakt ze v nem vypada kazdy muz skvele)". Každý, každý, každý...

Drtive vetsine lidi se pri zmince o slusnem obleceni vybavi to co jsem napsal (jenom fest buranum ne).

Jelikoz jsem s nim videl rozhovor tak vim o co mu jde.

A ano KAZDY muz vypada v obleku skvele. Samozrejme pokud je to jako na nasich plesech, ze spousta muzu ma nepadnouci obleky s dlouhými rukavy, dlouhe kalhoty a prilis kratke kravaty tak samozrejme takovy oblek vypada blbe. Sice fakt neni problem si to toho ho nechat zkratit, ale to je asi o lenosti.

A ano KAZDY muz vypada v obleku skvele.

Ani si nezvážil možnosť, že podla niekoho iného môže každý muž vyzerať skvele v maskáčoch, "ihličkový vzor". A to je tvoj problém.

A ano KAZDY muz vypada v obleku skvele.

NE, pretože (ako si sám dodal) nie je oblek ako oblek a nie je muž ako muž. Tučné prasa v obleku (natož v mnou spomínanej uniforme), ktorý kúpil niekde u Číňana za 20€ a ktorý mu ani dobre nesedí, naozaj nevyzerá "skvele". A to už sa pomaly dostávame aj k tomu ako to funguje v realite - tam totiž nejde o šaty, ale o prachy a keď ich nemáš, tak nemáš kašmírový kabát na štýlové prechádzky zasneženým mestom, máš jednu zimnú športovú bundu, s ktorou môžeš prísť zajtra skoro ráno do práce (práce typu práca), bodka.

Ani si nezvážil možnosť, že podla niekoho iného môže každý muž vyzerať skvele v maskáčoch, "ihličkový vzor". A to je tvoj problém.

Ano může, ale u obleků je to prostě každý. A to ještě neberu v potaz, že člověk když jde na rande se ženou (ne holkou) tak si určitě nevezme maskáče. Už to něco znamená. A drtivé většině žen se bude více líbit muž v košili a chinos než v tričku a maskáčích. A znovu podotýkám ŽENÁM a ne HOLKÁM.

NE, pretože (ako si sám dodal) nie je oblek ako oblek a nie je muž ako muž. Tučné prasa v obleku (natož v mnou spomínanej uniforme), ktorý kúpil niekde u Číňana za 20€ a ktorý mu ani dobre nesedí, naozaj nevyzerá "skvele". A to už sa pomaly dostávame aj k tomu ako to funguje v realite - tam totiž nejde o šaty, ale o prachy a keď ich nemáš, tak nemáš kašmírový kabát na štýlové prechádzky zasneženým mestom, máš jednu zimnú športovú bundu, s ktorou môžeš prísť zajtra skoro ráno do práce (práce typu práca), bodka.

Tak to je samozřejmě nesmysl. Oblek se dá sehnat za 2 000. Ano kvalita se samozřejmě nemůže rovnat obleku na míru z vlny, ale snad si tady někdo nemyslí, že triko nike za 1 000 je nějak kvalitní (platíš jen za značku). Takže ono jde jenom o aby ti dobře seděli kalhoty v pase a saka v ramenou a zbytek se dá upravit což není otázka tisíců. Takže člověk nemusí platit spoustu peněz aby vypadal dobře a já to znám z vlastní zkušenosti.

Oblek se dá sehnat za 2 000.

O niečo menej ma stála biela košeľa. Vrchná časť (u mňa kabát, sako by som na seba nedal) musí stať aspoň dvojnásobok (tj. 2000Kč x 2) a to ešte iba ak máš šťastie a natrafíš na jarný výpredaj. Ak nie, tak to vynásob ešte raz. Minimálne. A ešte zbytok...
Ak naozaj nosíš oblek podobnej hodnoty, tak si lacný mafián, ktorý nevyzerá dobre, ale ako oholený bezdomovec, ktorý našiel sako v kontajneri na zber oblečenia a to si, minimálne každá žena, všimne, tomu ver.

Ty jsi natvrdly nebo co? Jasne jsem napsal, ze kvalitni obleceni neni levny. A to plati jak pro obleky tak sportovni nebo outdoorove obleceni. Ale da se koupit pekne a levne obleceni, ktere ucelu naprosto postaci. Ty tu neco zvatles o tom jak clovek musi mit drahy oblek aby vypadal dobre coz je uplna blbost. To same by se dalo pouzit i naopak a pochybuji, ze tu drtiva vetsina lidi chodi kazdy den v obleceni za 10 000 a vic. Fakt nevim co je tak tezkeho tohle pochopit.

Pro Fleg: Neměl jsem na mysli nějaké porovnávání. Chtěl jsem ukázat, kam až vede různé zakazování a přikazování. Naopak tvůj příklad s kouřením, psem a parkováním poněkud pokulhává. Toto se jedná o obecně prospěšné zákazy, které mají navíc oporu ve veřejné vyhlášce nebo dokonce v zákoně. A tvrdit, že obchod je soukromé území, je holý nesmysl. Když se někdo rozhodne provozovat obchod, tak vlastně souhlasí,že území jeho obchodu je prostor veřejný, přístupný komukoliv, kdo uzná tento obchod navštívit a samozřejmě se chovat slušně. Kdybychom připustili, že majitel má na takový zákaz právo, můžeme se příště dočkat nápisu typu "pouze pro bílé", "pouze pro nepostižené", "pouze pro pražáky" atd.

Ehm dakujem, ze si svojim prispevkom reagoval na mna, ale teraz neviem, ci som natahany ja alebo ty. Kde pisem o parkovani a fajceni?
A nerozumiem tomu prirovnaniu. Obchod nie je z mojho pohladu verejny priestor. Mozme o tom polemizovat hodiny, pretoze definicia verejneho priestoru je pomerne vagna, ale je to jeho obchod a on si v nom moze urcovat svoje pravidla. Samozrejme tie, ktore neodporuju zakonom. Cize zakaz neprazakov? Preco nie. Len pre bielych? Nie, pretoze to je definovane zakonom ako rasizmus a to by narazil pomerne tvrdo. Samozrejme ani ti neprazaci mu pravdepodobne neprejdu, COIka, pripadne sud ho da do laty (vid pripad "nedetskej" restauracie), ale to je opat na dlhuuuu diskusiu a nie je take jasne ako pri obchode len pre bielych.

To nie je pravda, ak ma majitel na sukromnou pozemku, sukromnu predajnu a predava tam nieco, snad to nechces povazovat za verejne miesto a diktovat mu z tejto pozicie pravidla? Napriklad na verejnom mieste mas podla ustavy pravo zhromazdovat sa. To akoze ma podla teba majitel obchodu strpiet toto pravo a moze tam mat ludi s transparentmi, ktori budu vykrikovat rozne hesla?
Je to velmi jednoduche, obchodovanie sa riadi podla 2 zakladnych zakonov a do Obciansky a obchodny zakonnik, kde je stanovena vacsina pravidiel. Tam nikde nie je spomenute, ze si majitel obchodu nemoze vycapit takuto nalepku na sklo.
Alebo inak, vsetko co nie je zakazane je povolene, majitel obchodu si vo svojom obchode urcuje pravidla, ktore platia pokial nie su v rozpore so zakonom, nariadenim, vyhlaskou, rozhodnutim sudu...atd.
S cim je podla teba v rozpore tato nalepka?
Ak by si bol pravnik zacnes kluckovat a pouzijes dobre mravy (velmi vagny pojem), pouzijes mozno verejne priestrantsvo (neobstoji a navyse nie je tiez presne definovane), pouzijes obdobne rozhodnutie sudu restauracia vs deti (asi najlepsia moznost pre teba), ale inak nemas nic. Mas len svoj pocit, ze sa ti nepaci, co robi majitel obchodu, ale nemas ho cim podlozit.

to si tam vyčapit pochopitelně může, ale bude mu to prd platný. já si tam vstoupit mohu.

není to tak dávno, kdy vykázala ochranka týpka z hypermarketu, že byl bos. chlápek se nasral a soud vyhrál. pravda, obrázek piktů tam nebyl, že má nosit boty.

nejsem právník, ale když to vezmu důsledně, tak ať si zřídí uzavřený klub s dveříma na gulu a zvonkem. pokud jsou dveře otevřeny, vstoupím.

edit// a ten piktogram....:-D neznajíc českou místní řeč, mi říká, že si mám sundat kalhoty.

Ale tady nejde o to, co já mám nebo nemám právně podložené. Prostě ten obchodník nemá jakékoliv právo bránit mi vstoupit do jeho obchodu, ať už jsem oblečen jakkoliv. Samozřejmě pokud jsem čistý, nejsem ožralý a chovám se slušně. Znovu opakuji, jde mu jen a pouze o reklamu. Jakákoliv reklama je dobrá, o kom se neví, jako kdyby nebyl.

Tak napiš rovnou, že koho uvidíš, jak je venku a nemá kvádro, kravatu, bílou košili a černé společenské polobotky, samozřejmě všechno na míru a aby to barevně ladilo a že bude čerstvě oholen a decentně ostříhán, toho nebudeš mít rád a nesmí se k tobě hlásit. A bude všem všechnio jasné.
:-D:beer:

Tak. On by tam stejně moc neuspěl, i když to třeba myslí dobře. Tohle je obecně jeden z nejhorších nápadů. Myslet to s lidima dobře a snažit se je k něčemu přinutit. Vždycky, dřív nebo později, bude následovat shitstorm. I tady Alfons to myslel dobře, ale třeba už pochopil, že takhle se na lidi jít nedá. On si málokdo nechá do něčeho kafrat a původní záměr autora (myšlený dobře) se obrátí proti němu s násobně větší intenzitou. Tohle jsem třeba pochopil teprve nedávno. Je lepší být iniciativní v čemkoliv jiném, ale hlavně ne s lidmi, kde by se jim mělo přikazovat něco jen z osobního přesvědčení.

Kuledrťný kalhoty, tyto vylízance nepochopím. Pohodlný to není, ale všichni frikulíni to teď nosí. Móda je pro něj zjevně na horních příčkách životních hodnot.
Osobně mi je taky jedno, co lidi nosí, ale je fakt, že jako turista bych na prohlídku orloje na Staromáku nepřišel v rejoickách a pohorách.

Celý to má i opačnou stranu - do hor někteří chodí jak na přehlídkový molo a na nohy si vezmou měkký mokasíny.

Celý to má i opačnou stranu - do hor někteří chodí jak na přehlídkový molo a na nohy si vezmou měkký mokasíny.

Bylo krásné počasí. Slejzali jsme z Velké Deštné směrem na Luisino údolí. Není to žádná zvláštní horská tůra. Na Velké Deštné je to ze Šerlišského sedla cesta procházková, dají se tam potkat i kočárky. Pak přímou cestou dolů na Luisino údolí už je to kamenité, hrbolaté, kousek se jde potokem... po zelené. No a kousek nad tímhle rozcestníkem jsme potkali asi tři vysmátý chlápky, z nichž jeden měl dámský doprovod. Všichni nalehko, no bylo hezky, šli na procházku - asi z toho Luisina údolí.
A jak je tak zdravíme, tak se ta jediná slabá polovička toho veselého uskupení obrátila na manželku: "Tvrděj mi, že se jdem projít na Velkou Deštnou, že to je kousíček, ale já jim nevěřím, já je znám. Fakt je to jenom kousek?" Já se pochopitelně akorát hihňal, manželka odpověděla: "No opravdu to není daleko, trochu do kopce, ale to asi čekáte. Ale ty boty jste fakt netrefila..."
Ona na ten kopec vyrazila v žabkách, protože jí ti mameluci nejspíš nakecali, že je to taková poobědová procházka. Předpokládám, že ty žabky v místě, kde šla cesta potokem sundala a mlátila je s nima až na vrchol.

My jsme jednou dostávali z Téryho chaty dolů zahraničního turistu, co si vyrazil na tůru v polobotkách a skončil s otevřenou zlomeninou hnáty. Muselo ho to asi dost bolet, protože celou cestu řval cosi maďarsky. Chatár nám sice na cestu a tišení bolesti dal litr borovičky, ale z výchovných důvodů jsme to vypili sami a cizák nedostal ani kapku.

Na vystup na Rysy jsem si kdysi vzal "kanady", takovy ty pracovni, co vazej nejmin dve kila. Uz v pulce vystupu neslo s nohou udelat krok dopredu (nahoru). Klidne bych to tehdy vymenil za polobotku, nakonec jsem to sundal a sel bos, taky to slo.

Mám také rád eleganci, ale spíše na plakátu či v časopise, vždycky když to vidím v obchodě, tak si to raději nekoupím, protože si to na sobě nedokážu představit (nosím něco mezitím - jeany, botky, svetr např.)
Nějaký vestičky a šátečky - bych vypadal jak buzerant.
Ať si každý nosí co chce, hlavně když je to oblečení čistý a nesmrdí na sto honů.

Proste abych to shrnul, Al Capone vubec nepochopil, ze neco co lahodi jeho oku muze nekomu jinemu pripadat jako naprosty kyc. On proste veri tomu, ze padnouci oblek a kosile jsou pohodlne a nechape, ze pravdepodobne nejen vetsine zde diskutujicich sako prijemne neni a radeji nosi tricko a maskace.
Rovnez nechape, ze dodrzovani dres kodu v jeho podani je spolecensky uznavane pri vstupu do Narodniho divadla, ale urcite ne pri pohybu po casto spinavych ulicich mest (minimalne teda Prahy - obzvlast ted po zime je to tu obzvlast hnusny, fuj).

Tak zminka o spinavych mestech je mimo. Staci si vzpomenout na viktoriansky Londyn jak vypadal a jak tamni lide chodili dobre oblekani.

Precti co jsem napsal. Ja jsem nikde nenapsal ze uznavam jenom obleky co se hodi do divadla. V kosili nebo polu bych do narodniho ani nepachl.

A nejde o to co si mylim ja nebo ty, ale proste celkove je dobrym a pekny oblecenim uznavana kosile ci sako. To, ze je nejakymu buranovi jedno co si o nem druzi mysli je vec druha. Drtive vetsine zen se bude libit muz v saku s chinos nez kluk ve vytahanym tricku a maskacich. Samozrejme se najdou vyjimky, ale celkove toto plati.

a tu drtivou většinu a ty výjimky jsi vzal kde?

člověk má být čistě oblečen, nesmrdět. každému se líbí něco jiného, to ti tady meleme od začátku. já si na svatbu či funus taky nevezmu šortky. pokud je u jednání, či celé práci požadován určitý oblek, tak si ho vezmu. ale aby mi blbej prodavač určoval, co mám a nemám nosit, to je trochu na hlavu.

byli pouze dva petroniové arbitři a z toho jeden byl kocourek. zbytek je věc názoru.

Věřím. Zažil jsem něco podobného před pěti lety v lednu. Odjel jsem na odpolední, pohoda. Během směny mi začalo být divně, ale ustál jsem to. Pak jsem vypadl z práce ven (cca 19 hodin, deset pod nulou) a cestu domů jsem přežil jen zázrakem; v autobuse bylo asi mínus padesát, měl jsem zimnici že jsem třesem autobus rozhoupal jak negerský hustokár. Doma jsem dostal velice inteligentní nápad, a to koupel. Po ní jsem se doklepal do postele a z posledních sil zatelefonoval kolegyni, že zítra ať mě na směnu nečeká. Teploměr - 40,5. Halucinace, padající strop a podobně. Za tři dny pohoda, jak to přišlo, tak to i odešlo.

Takže na závěr. Nikdo samozřejmě nemůže někoho nutit do toho aby se pěkně a vhodně oblékal (prostě nevypadal jako buran), ale je na každém z vás si to trochu v hlavě srovnat a začít vypadat trochu k světu. Je škoda, že jinde to jde (třeba v Itálii) a u nás ne. Asi to bude českou mentalitou...

(prostě nevypadal jako buran)

Ten tvůj závěr je hodně... odvážný. Označit někoho za burana, protože se nechce oblékat podle něčího vkusu, podle módy..
Já tedy nevím, jestli bereš ten link od karla jen trochu vážně, jedná se ale o současnou módu. Nicméně - to co z ní křičí, je zoufalství jak to do prdele udělat, aby to byl oblek a zároveň nebyl oblek. Ono jakoby se zdá, že má módní tvůrce problém s tím, že je to oblek...
Pan prodavač bot by měl z pánů ale jistě radost, až by k němu nakráčeli zkoušet nové Salamandry bez ponožek.

Až bude módní maskáčový vzor na kaťatech, což podle téhle fotky může být klidně příští rok, pořád budou deset pater nad Čechy? Když na sebe natáhnu žlutý Neználkovský kaťata, tak budu deset pater nad Čechy? Až si narvu kravatu na koule, furt budu deset pater nad Čechy?
Kurňa, jaký je rozdíl, mezi havlovkama (se záložkami ven) a maskáčema? Jenom ten, že si někdo dovolí říct, že první je ok a druhé hnusné. A to je dost málo na deset pater. :-p

Takze postupne: ty zlute kalhoty nejsou nejak nadherny ale porad lepsi nez teplaky, maskace nebo sustaky a kdo vi co si cesi jsou schopni na sebe vzit. U te kravaty tezko soudit jestli ji tam ma naschval nebo ne ale jestli jo tak je to pekny faux pas. U havlovek jsem uz zminoval ze se mi nelibi, ale rozhodne to vypada lip jak maskace. A co by kdyby se fakt bavit nebudu. Az to bude tak potom jo. A ne nadarmo se rika ze moda je pomijiva ale styl je vecny. A maskace fakt nejsou stylovy.
https://thetreasuregentleman.files.wordpress.com/2012/05/swag-is-for-boys-class-is-for-men.jpg

Pán má pomačkané, ne moc padnoucí a trochu větší sako. Vyrábějí v Číně, to je opravdu příklad britské tradice.

Kdybychom vyráběli oblečení v Británii, stály by třeba košile sto eur a výš.

Já měl dosud za to, že to je tak normální cena slušnější košile do společnosti. To mě mnohem víc stála i prostá šála Loro Piana.

Ty vole a ty ses teplej, metrosexual nebo teplej metrosexual? ... ze tvym dennim chlebem je moda, a to jeste uhozena... Samozrejme podle tebe ta jedina spravna. Ty budes mit nejakou uchylku. Na to je dobrej choholousek nebo skaknout si do lesa v maskacich.

No ta tento tvuj prispevek, to je perla:

Takze postupne: ty zlute kalhoty nejsou nejak nadherny ale porad lepsi nez teplaky, maskace nebo sustaky a kdo vi co si cesi jsou schopni na sebe vzit...

Takze postupne: Vsechno odtud je otresny a jednoznacne obecne tvrdit, ze je to lepsi, nez rifle, teplaky a maskace atd., muze opravdu jen imbecil (mam na mysli diagnozu).

presne tak, neustale do zblbnuti opakuje svy moudra o vetsine, pritom za vetsinu povazuje hlavne sebe a nenecha si to vymluvit.

---

Tady zadny dres kod jak se oblekat do mesta, do MHD apod. neexistuje. Dobre je, kdyz se kazdy oblece do cisteho, ale bohuzel ani to se nedeje a nejen ukacka jezdi ve spinavych monterkach.
Ja treba mam rad rolak, buran Gretzky ho nosi taky. :-p

Dnes je tento termín všeobecně chápán jako označení oboru „pobyt v přírodě“, především jako způsob trávení volného času.

To jsi nějak zapomněl dodat, že?

A když jsme už u té wikipedie:
Nejběžnější outdoorové aktivity
Horolezectví
Cyklistika
Jízda na koni
Pěší turistika
Vodáctví
Tábornictví
Geocaching
Paragliding
Kanoistika

Takže tak frajere :-)

No outdoor ani v tom podani ven jako do prirody se rozhodne nerovna sport, jen stale vice ukazujes na sebe jako na cloveka, ktery asi neudela pesmo vic jak 10 kroku denne, jinak bys proste takhle placat nemohl.

Co si dat spolu prochazku po meste?

Ja si vezmu trekovy nevzhledny boty a ty mestske mokasiny, pujdem ze Smichova do Malesic, to ja obcas chodim. Pokud to ujdes v tech mokasinech, tak uznam, ze do mesta je to vhodna obuv.

Edit: Jo zapomnel jsem pripsat, ze ty povinne samozrejme sako, ja jdu v triku a maskacich. :-)

Vidím, že buran zůstane buranem ať se děje co se děje.

Přesně tak. Buran buranem zůstane i když se navleče do obleku. Asi jsi nějakým způsobem zakomplexovanej člověk, kterej se snaží svojí přízemní malost maskovat nošením obleku za všech okolností. Kvádro z tebe ale lepšího člověka neudělá...

Al ako si na tom s cudzimi jazykmi, respektive prebratymi pojmami z nich?
Outdoor je slovo anglickeho povodu a hoci ma viacero odvodenych vyznamov (napriklad v prirode) jeho primarnym vyznamom je vonku, v exterieri, cize mimo domu.
Ty si si vybral a tvrdosijne sa drzis iba pojmu priroda a pride ti normalne, ze outdoor = priroda, ale to nie je pravda. Kabat, ci vetrovka su outdoorve oblecenia, pretoze ich za normalnych okolnosti nebudes nost v interieri, cize v indoore.
Ak uz chces delit oblecenie tak slovo outdoor nemoze znamenat prirodny aj ked ty (ako jediny asi) to tak chapes.
Zvol si ine pomenovanie.

No ja na poradnu ohledne AV uz tak nejak nepisu, a kdyz nahodou jo, tak tam nerikam subjektivni dojmy, jako tento jarda, ale overitelny fakta z ruznych zdroju. Ted se chodim bavit sem. Jenze na to nemam moc cas a ani moc chut, protoze se tady sice zabavim, ale obcas i naseru. No a ted "ladim formu" a nemuzu si dovolit tak velky rozptyleni.

Mne ty fotky prijdou uplne v poradku. Vubec nechapu, co te na nich vzrusuje. Ze bys misto teplyho metrouse byl jeste teplej fetisistickej metrous?

Uvedom si, ty krupane, ze je ti uplny hovno po tom, co kdo nosi a nemas ani kousicek prava ostatnim diktovat, co by meli nosit nebo je za to verejne odsuzovat. Tvuj pohled je pouze subjektivni. Je to pohled 1 z 10 milionu v CR.

Jestli ti prijde normalni si vzit k maturite tříčtvrteční kalhoty a kravatu uvazanou do puli bricha tak je to s tebou dost spatne. A to jeste neberu v potaz, ze maji obleky jak pytel od brambor a kosili s kratkym rukavem (pro ty z vas kteri to jeste nevite tak kosile s kratkym rukavem se k obleku fakt nehodi).

No úvaha je to zcela normální. Pokud bych takhle přijel do města (dle tvé logiky viz. výše) a ty mě spatřil -> řekneš že jsem buran. Raději neodpovíš, protože bys musel přiznat, že vlastně je to kravina tahat sebou "městské oblečení" a vlastně je zcela v pořádku, že na sobě má dotyčný outdoor oblečení i ve městě!

Tím si všem potvrdil, že jsi trubka (ikdyž, dle projevů výše, už si to tak nějak každý domyslel ;-) )

To je síla, jak to tu žije ::)

Jsem přesně typ, který by byl AlCaponem zaškatulkován jako buran. Doma pohodlné tepláky a mikina, do hospody 4. cenové skupiny tepláky/rifle/montérky + mikina/vaťák (dle roční doby).

Do města, na úřady, nákupy, kamkoliv: rifle + mikina/tričko. I do kostela rifle + mikina, maximálně na Velikonece/Vánoce tesilky. Nemám s tím nikde problém a nemají s tím problém ani ti druzí.

Oblek: na pohřeb, jednou ročně na hody.

Kulturu (divadlo, kino..) nevedu. Na koncert opět rifle, triko, mikina...

Na nohy kvalitní tenisky, případně zimní vysoké šněrovací. Nosím speciální ortopedické vložky, do polobotek je to pro mě dost útrapa.

---
Na obchod si může ten obuvník dát co chce. Když mě tam nepustí, nic tam nekoupím. Stejně tak jinde. Je to jeho právo/blbost, já s tím problém nemám.

Takže jsem na stejné lodi s Radkem, PetremZa a možná dalšími. S myšlenkou debaty, že bych se měl oblékat, jak nahoře AlCapone popisuje, tedy zásadně nesouhlasím :-) Ale je mi také jedno, jak se oblékají ti druzí.

---

Perlička za závěr:
dcera mi popisovala (už si to přesně nepamatuji), jak byla na koncertě nějaké filharmonie v Pittsburghu. Jediný, kdo měl sako, byl snad prý dirigent (ale zase neměl "příslušné" kalhoty). Ona tam byla v šatech, snad trochu jako exot. Řada diváků ve stylu čím více pruhů, tím více Adidas. Byla z toho docela vykulená.

Ja s vama do holportu nejdu, ja nejradsi chodim po meste v sustakach (do prirody moc ne, ono se v tom clovek pak dost poti, sustaky jsou spis do mesta) a dziny nenosim, me se v tom nechodi dobre, kdyz uz tak nosim takove ty platene kalhoty s kapsama "vojenskeho" strihu, akorat ne maskacove, ale cerne.

No ze bych udelal Al Caponemu radost a vzal si k tem sustakum sacko? :-D Jedno mam k obleku, uz 10 let se na nej prasi ve skrini.

Já nechápu. Asi to bude tím, že na to zvysoka kašlu.

Móda, styl.. nějak se mi (v oblasti oblékání) rozdíly stírají. Vybudit z oblékací flegmatičnosti mě dovede jen, když někdo v TV o nějaké hadře začne tvrdit, že je to trendy. Aby se z toho ti ***** nepo..kakali, si vždycky říkám.

AlCaponeho evangelizace tady nemá ten očekávaný účinek, se mi zdá ;-)

Momentalne frci moda miniledvinek, do kterych se nic nevejde, takze jsem si musel jednu vyrobit sam z pouzdra na modularni kabely od PC zdroje. :-D Ale idealne bych si predstavoval jeste neco o fous vetsiho, ale nesehnal jsem, pak uz maji jen brasny, daji se nektere zapinat i okolo pasu, ale to uz je zase moc velky.

Vladimír Chrastina: Móda budoucnosti
Když vystoupili ze stroje času a vyšli do ulic města, kde proudil život dvacátého šestého století, zjistili, že lidé se tam promenádují, tak jak je pánbůh stvořil.
„Hled'me, návrat k přírodě. Jsou nazí jako křováci," poznamenal kdosi. Rázem se po něm ohlédlo několik lidí té doby a pohoršeně si ho přeměřili.
„Nazí? My vám připadáme nazí?" ozývali se téměř sborově. „To bychom se dostali do křížku se zákonem, vážený, kdyby někdo z nás zůstal nahý. Pravda, někdo je oblečený víc a někdo míň, ale nahý pokud víme tady není ani jeden z nás."
Teprve potom si lidé z minulosti všimli lépe lidí budoucnosti. Měli na těle přilípnutý útržek látky. A všichni na břiše, tak, aby zakrýval d'olíček po pupeční šňůře. U jedněch byl jednobarevný, u jiných pestrý, u některých trojúhelníkový, u jiných zase do čtverečku. Zřejmě jak kdo z nich zrovna podléhal kterému módnímu tlaku, řekli si lidé z minulosti. Dále si mohli povšimnout, že muži nosili pokrývky svých pupků vesměs větších rozměrů, než jaké nosily ženy. Nejmenší zaznamenali u mladých dívek. Často to bylo jenom malinkaté kolečko sotva zakrývající jejich drobné pupíčky, a to ještě ke všemu dosti ležérně přilípnuté, takže hrozilo každým okamžikem odpadnout. Taková nestydatost!

Jenže to tvoje "buran" je dost subjektivní. Jiný zase tvé modely označí jako "tak akorát pro bukvice". Pokud si mám z toho vybrat, raději ten buran..

Jistě, kdybych si šel 28/10 pro řád práce (nebo co to prezident uděluje), jako ten fleesový režisér bych nešel. Ale to do toho tvého kvelbu s botama mi dojít v riflích, mikině a sandálech s ponožkami žádný problém dělat nebude.

Žij a nechej žít ;-)

O kom to neco ukazuje? O vas o teplousich, o metrosexualech nebo o teplych metrosexualech? Vis co by fakt bylo nejlepsi? Abys nam ukazal tvoji fotku v tvym nejsvatecnejsim a nejfajnovejsim obleceni, ktery nosis denne do prace ve meste. Klidne ukaz obleceni s oznacenim pondeli - patek, protoze predpokladam, ze jako spravny svihak mas minimalne 2sacka+ kravatenky/den. Konecne se ukaz, at vime, ze nejsi jen tluchuba, ale ze si za svym slovem stojis a natres to tem buranum, co chodi v riflich a kratasech. No a na zaver u fotky se konecne dozvime, co to o vas ukazuje.

PS: kdybysme to my, trotlove, nepochopili z tve uzasne fotecky, tak to pro jistotu tem zabednenym napis. Ja jsem zabednenec, tak to napis. Muzes i s venovanim, jak jsi to uz jednou udelal.

Ty me taky bavis. Ja ten duvod vidim, mohl bys nam (siroke verejnosti) konecne ukazat jak se ma chodit. Ted mas obrovskou moznost buranum ukazat, jak se ma chodit. Mohl bys zmenit masy a davy. Mas velkou sanci konecne v zivote udelat neco prospesnyho, tak DO TOHO. Jestli to neudelas, rysuje porad realnejsi obava, ze fakt chodis v teplacich, jako Bohus a na netu jen machrujes. Sice ses pro me naprostej lempl, ale mohl jsem si te vazit aspon za to, ze si stojis za svym nazorem, ze fakt chodis oblecenej tak, jak rikas. Ale vypada to spis, ze ses jen dalsi tluchuba, kterych jsou po netu miliony.

To neni jen o netu a uz vubec ne o svalech. Navic ja jako jeden z mala pouzivam na netu svoje pravy jmeno. Nestydim se za moje nazory. Nepotrebuju k jejich napsani prezdivku, jako treba Al tupoun. Tak se nenech premlouvat a ukaz tu fotku. Takhle tady jen kvakas a jeste ani jednu vec jsi nepodlozil nicim. Fotka muze ukazat, ze nekecas.

Tady je fakt cim dal vetsi prdel. Kdybys sem chodil dyl, tak bys nevidel jen krestni jmeno, ale cely jmeno. Ale to je jedno. Ted k veci. I kdyz bys byl pro urcity lidi za bukvici nebo metrosexuala, tak to prece nic nemeni na tom, ze si za svym oblecenim stojis, ne? Nebo si za nim zas az tak nestojis a chodis oblikanej jak teplous jen doma a venku chodis v maskacich a teplakach, aby si nahodou nekdo nerekl, ze ses bukva nebo teplej?
Prece kdyz chodim nejak oblecenej, tak se za to nestydim. Navic to super oblikani tady propagujes jak multikulti islam. Takze to vysvetluje mnohy. Ses jen internetovej tlachal, kterej chodi v teplacich a maskacich. Mozna v tom lepism pripade chodis oblecenej jako teplous nebo metrous, ale nosis to jen do koupelny a do loznice. Ven se v tom stydis. Tak to pak shazuje cely tvoje kvakani tady na netu.

Už fakt nevím co napsat. Takovou kupu sraček jsem už dlouho nečetl.

Já chodím oblékaný stylem který jsem napsal výše, ale absolutně nemám potřebu to dokazovat. Já vím, že pro takového křupanského blba jako jsi ty je to nepředstavitelný, ale je to tak. A ano chodím v taplákách, ale to jenom doma :-)

Takže než zase vybliješ nějakou sračku se prvně nad ní zamysli. Protože do teď jsi tu mlel jenom hovna.

V 80-90% pripadu tak s lidma jednam. Jednam s lidma na rovinu, co si myslim, to rikam - nikoho jako prvni neosocuju - krom proflaklych lzi a jmen. Jsem slusne vychovanej, pochazim z vesnice, kde uz jen nepozdravit jako prvni nekoho starsiho byl pomalu zlocin - to + spoustu dalsich veci, ktery dnes uz nejsou bezny dodrzuju. Lidi silne rozlisuju, napriklad (pokud me pamet neklame) jsem nikdy nebyl sprostej ani jsem neurazil Lcoreho, Jafiho, protoze si jich tak nejak vic vazim. Jak ale narazim na debila, 1-2x to preziju a jsem porad slusnej, ale pak uz to ze me lita a je mne uplne jedno, kdo je kde. Minule to trosku slusnej (bez nadavek) ode me zchytali usmoleni namestci primatora, kteri si mysleli, ze byli zvoleni kvuli jejich krase a kvuli tomu, ze by radi, aby jim nekdo sypal do kapes "dolarky".
Nemam s tim problem a ver tomu, ze rozbitou hubu nemivam. Ten povl a ta luza (tim oznacuji vetsinovou populaci, ktera neni schopna stat za vlastnim nazorem nebo rict co si mysli nebo rikat neco, co jde proti proudu,...), co je skoro vsude kolem, totiz nejsou zvykli slyset nekoho mluvit jinak, nez jak jsou zvykli. Takze byvaji jen prekvapeni. Nenavstevuju ale hospody 5. cenove, kde by to mohlo dopadnout jinak, ale tam taky nechodi lidi, se kterymi se bavim.

Jinak k Al tupounovi - v tom prispevku nevidim nic spatnyho. Jen jsem toho internetovyho trola chtel povzbudit k akci. Netusim, na co reaguje, takze to byla jen zkouska.

škoda, že tu jsou 2 extrémy a žádnej umírněnej střed. já sem teda "metrouš" a na oblékání dbám, ale nikdy by mě nenapadlo někoho nutit, aby se nějak oblékal. vždycky se jenom usměju a něco zabrblám pod vousy a jdu dál. na druhou stranu tvrdit, že hezky se oblékat je kravina taky asi neni ono - šaty dělaj člověka - kdybych si měl vybrat, tak si sednu k hezky a stylově oblečenému individu než k někomu v teplákách.. šaty určitě tvoří první dojem a když už, tak je dobré na ně dbát alespoň do té míry, že člověk nebude špinavej. každopádně ať si chodí každej jak uzná za vhodné, proti gustu žádnej dišputát

To ne, ale musí se domů plížit podle zdí, nebo kanálama, jinak jsi buran a přilblej botprodavač se svým spolkem - Kdo nemá sako, tak je pako - ti to řádně osladí.
Myslím, že už ustavují dvojčlenné hlídky, které budou mít za úkol nahlásit do centrály spolku každou buranskou osobu a navíc zamezit buranům volnou promenádu po corse.
(v budoucnu budou na nádražích, letišti ...... zavedeny placené převlékárny s půjčovnou a tím botblb rozšíří svůj podnikatelský záměr)

elegantně oblečený člověk vypadá mnohem líp

Souhlasím. Ale pochop, že ne každý si zakládá na tom, co si o něm okolí myslí. Že třeba lidé hodnotí druhé nejen podle oděvu.

A ať si každý skutečně chodí v čem chce, ale pokud bude nosit outdoor do města tak buran prostě bude.

Čili nevhodné (dle tebe) oblečení implikuje buranství? A naopak? Když se pěkně obléknu, tak buran nebudu? Proč takhle povrchně soudíš? Znám spoustu lidí, o které by si pomalu člověk neopřel kolo, ale dal bych za ně ruku do ohně (a věřím, že oni za mě taky). Navíc to není o tom, jestli někdo má nebo nemá prachy.
Naproti tomu jeden kamarád, který má vždy aktuální iPhone, oblečený je jak z žurnálu, doma vždy poslední výkřiky techniky, auto za mega a podobně. Ten mi jeden čas psával sms, jestli bych mu nepůjčil tři kila na jídlo. Všechno měl na úvěr a kreditní karty. Co pak z toho života má?

V Plzni jsem vojančil, tedy místní argot znám. Se slovenskými knihami taky nemám problém, dokonce se mi zdá, že mi "chutnají" víc, než české. Východňáři jsou sice šílení, nicméně jsem na ně měl asi štěstí (nedostal jsem žabikuchem pod rebro) a dodneška si s bývalými spolubojovníky z tohoto regionu dopisuju.

jsem žabikuchem pod rebro

Člověče, takové tendence jsem tam nezaznamenal. Pravda, jezdil jsem do menších obcích (v NP Poloniny), tam je to jiné. Když místní strejci zjistili odkud jsem, tak hned vzpomínali, že v sedmdesátých letech stavěli metro, nebo někde rubali uhlí a podobně. A nějak nepobírali, proč se tam k nim táhnu 800 km a co tam vlastně vidím. Ono je ale jiné tam přijet na týden a žít tam, chápu je.
Já jsem vojákoval v Praze (hrad, 1998/99), ale taky se nás sešla pěkná směs; už ale ne federální. Od kluka z Dětmarovic, kterému jsme nerozuměli (mluvil polsky), přes šohaje od Hradišťa (ti, když se ožrali, tak došlo i na "ejchuchů" a šroubování žárovky) po poněkud svérázné Jihočechy. No a abych neopomněl, pár nafoukaných Pražáků se taky našlo :-)

Naproti tomu jeden kamarád, který má vždy aktuální iPhone, oblečený je jak z žurnálu, doma vždy poslední výkřiky techniky, auto za mega a podobně. Ten mi jeden čas psával sms, jestli bych mu nepůjčil tři kila na jídlo. Všechno měl na úvěr a kreditní karty. Co pak z toho života má?

Vůbec nevím proč tohle zmiňuješ, tohle je úplně mimo téma.

Samozřejmě, že podle oblečení nepoznám charakter člověka, ale drtivou většinu lidí na ulici nikdy pořádně nepoznám takže být pěkně oblečený a působit dobře je rozhodně lepší než mít všechno v pr*eli a at mi ostatní třeba vlezou na záda.

Jinak prasak má pravdu a už se to tady točí jenom pořád dokola.

Takže jestli se někdo chce se o tomto tématu pobavit tak ať mi napíše do zpráv, tady končím.

Co by tim sledovali? Prostě je to móda. Někomu se líbí outdoor, někomu kalhoty u kolen. Mě se třeba kalhoty u kolen nelíbí, ale na druhou stranu si tady obhajujete to, že každý si může chodit v čem chce, takže by neuškodilo respektovat i to, že se prostě nikdo rozhodl nosit právě ty kalhoty u kolen. Měřit dvojím metrem by šlo, viď?

Ale tady přece nikdo dvojím metrem neměří, jen se ptá (bez jakékoliv kritiky), co to má za účel ;-)
Napadá mě hnedka několik možností, jedna lepší než druhá, takže raději neuvedu žádnou.

Líbit se něco (může se mi/nemusí se mi) je něco jiného, než když tě někdo do něčeho nutí (bez klobouku a růžových brýlí ti neprodám fusekle). Já si také o některých lidech myslím, že chodí oblečení jako idioti, ale respektuji jejich volbu. Mě to přece neomezuje a jiným se to třeba líbí. Je mi to prostě zcela jedno.

Mně to kriticky neznělo. Taky jsem si už kolikrát říkal, že to bude asi móda, nicméně každá móda má nějaký kontext. Něco, co přimělo prvního člověka na světě spustit gatě na půl žerdi a bylo to sofistikovanější než hruška zapitá mlékem a nutnost držet pohotovost.

Znelo to uplne normalne a i kdyby to znelo kriticky, tak je jen jeho vec, co si o tom mysli. Jestli to tobe zni kriticky, tak je to jen a jen tvuj problem. Ja kdyz vidim ty trubky, co nosi gate s pasem u kuli a s prdeli u kolen, tak si taky rikam, jestli to maji v hlave v poradku. Musi to byt strasne pohodlny a musi se v tom dobre hybat a chodit, ale kazdej at si nosi co chce. Nicmene me to nezbavuje prava na to, abych si myslel co chci.

No a ja si o lidech, co nosi gate u kolen myslim jen toto - fakt to nemaji v hlave v poradku a navic vypadaji jak idioti. A je mne uplne jedno, ze si nejakej teplej buzik mysli, ze v riflich, v maskacich nebo v teplakach, vypadam pro nej taky jako idiot. Ja ale nebudu trotlovat po svete a zadat, aby se chodilo jen tak, jak si preji tepli metrousci.
Mohlo by to totiz pak dojit tak daleko, ze stejne jako oni nosi gate proklate nizko, ja bych na tech mych buranskych riflich mohl zacit nosit kolty proklate nizko a pak by se videlo, co je pohodlnejsi.

Ty si na sebe hod triko s Che Guevarou, pres to hod slajfku, vem si gate do pul zerdi, na to nahod sacko, mrkni se do zrcatka, prilizni se (ale nezapomen sundat baret) a supitej do spolku s al tupounem.

Jde taky o to, jak to ten oblečený bere. Buď mu na oblečení nezáleží, akorát chce být oblečený tak aby se moc nelišil od společnosti kde se pohybuje, nebo je mu společnost fuk a oblékne se do toho co má zrovna po ruce. Nebo naopak svým oblečením chce nebo musí něco vyjadřovat, třeba takhle:
http://www.nippur.cz/materialy/pro%20vsechny/Formanek,%20Jaroslav,%20Ukaz%20tvar,%20Respekt%2009-2010.pdf
nebo třeba takhle:
http://vyznam-slov.yin.cz/j/jarmulka/

A protože ty kalhoty na půl žerdi jsou vidět častěji než aby to byla náhoda (třeba že oblečenému upadl knoflík a jde si ho domů přišít), tak mne napadá, jestli to není znak příslušnosti k nějaké úctyhodné společnosti a nositel kalhot na půl žerdi má nárok, aby ho ostatní zdravili jako první a v tramvajích ho pustili sednout.

Pana Al Capone určitě potěší můj zážitek ze včerejška: Kupovali jsme synovi svatební oblek, manželka se náhodou dozvěděla o téhle prodejně.
http://www.bandi.cz/kontakty/prodejna-pardubice/virtualni-prohlidka-prodejny-v-pardubicich
tak jsme se tam nechali obsloužit. Udělalo to na mne dobrý dojem, tak mne skoro ani nemrzelo, že jsem ten oblek, košili a boty musel platit - ostatně cena nabyla až tak závratná.

Akorát jsem postrádal, že u východu z místního nádraží nebylo potřeba překonávat vodní příkop. Nebylo by možné ho tam dodatečně vyhloubit?

Já měl včera taky módní zážitek. Že lidi běhají po městě a obchodech ve vytahaných teplákách, to už jsem si zvyknul, ale včera jsem v autě dával přednost na přechodu slečně, která se tam promenádovala v županu a to pod tím vypadalo jako pyžamo. Žádnej špitál okolo nebyl, že by pacientka, tak asi nová móda - z postele rovnou do práce, i na úřad.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru

loading...