loading...
Předmět Autor Datum
Strach některých soudruhů z vox populi. Na iDnes ZATÍM ještě diskuze je. https://zpravy.idnes.cz/ce…
Prasak 22.08.2018 19:06
Prasak
Hele nevim, ale na novinkách onehdá diskutující oslavovali, že tam nezablokovali diskuzi o migrující…
RedMaX 22.08.2018 19:06
RedMaX
Kdybych tu psal to co elitni "diskuteri" na novinkach, tak mi to tu smaznete taky a jeste zabanujete…
Dwane Dibbley 22.08.2018 21:18
Dwane Dibbley
ano, o tom to celé je.
touchwood 12.09.2018 07:38
touchwood
Jde o to, že tu máme v platnosti zákon, který říká, že "provozovatel webu je zodpovědný za jeho obsa…
Roker 23.08.2018 14:10
Roker
Ono hlavne vetsina "diskutujicich" (minimalne na novinkach je to vetsina) nema poneti co to cenzura…
Dwane Dibbley 23.08.2018 15:30
Dwane Dibbley
Vyborne postrehy. Za prve zrusenie diskusii je prevencia samotneho prevadzkovatela webu...presne ako…
fleg 24.08.2018 10:09
fleg
U nás vychováváme. Paraziti ze Člověka v tísni jezdí do škol a vymývají dětem mozky. Pornoherec Jand…
karel 24.08.2018 10:57
karel
Predpokladam, ze zadne podrobnosti se k tomu nedozvime. Treba ze to dotycny postnul 100x v nejake ir…
Dwane Dibbley 25.08.2018 12:55
Dwane Dibbley
Ty jsi už správně zpracovaný nebo zaplacený, tohle je ztráta času.
karel 25.08.2018 13:01
karel
Počkej, když už jsme u toho "zpracování", ty vážně věříš tomu, že nasdílíš známku s prezidentem ČR a…
Roker 25.08.2018 13:07
Roker
Můžeme to nazývat jak chceme, je tady teď větší cenzura než za bolševika. Tak, tak. Jenom pár nás b…
hynajs 26.08.2018 21:08
hynajs
Ano, na diskuzích jsou ti "členové okrajových křídel" asi nejaktivnější. Cenzura samozřejmě není ma…
L-Core 24.08.2018 11:55
L-Core
Nedebože, kdybys byl muslim+černoch a navíc třeba bukvice, takového si nikdo nenapadne napadat, prot…
vlk56 24.08.2018 23:33
vlk56
Teoreticky mají samozřejmě všichni stejná práva.
L-Core 25.08.2018 12:27
L-Core
A prakticky? Někdy není vůbec na škodu, když člověk neříká to, co si myslí. Vůbec nejlepší, kdyby s…
vlk56 25.08.2018 13:00
vlk56
Prakticky? Kolik neziskovek, ombudsmanů a evropských hodnost myslíš vyskočí na obranu toho, kdo by…
L-Core 25.08.2018 14:16
L-Core
http://petrhampl.com/nenavist
karel 24.08.2018 14:18
karel
Diskutovat se může, ale tak nějak hezky po našem. Tenhle tvor dostal další dotace, takže z něj zase…
karel 24.08.2018 23:56
karel
Byť s ním nesouhlasím, tak jsem si v tom postu nikde nevšiml, že by tam psal o "znemožňování diskuze…
Roker 25.08.2018 00:24
Roker
Tomu bych fakt nic nikam nevložil.
karel 25.08.2018 00:33
karel
Super, teď jsme to "konstruktivně" rozlouskli... No nic, sorry, nebudu ti "narušovat kruhy", je to p…
Roker 25.08.2018 00:36
Roker
Fakt jsem netušil, že je to tak náročné na pochopení. Eurohujerské příspěvky jsou v pořádku, ty druh…
karel 25.08.2018 00:48
karel
Kdyby to byla pravda, neměli by demagogové jako Hampl a Klaus kam psát své blitky.
vlk56 25.08.2018 07:58
vlk56
Nejak nechapu jak to nekdo normalni muze povazovat za "padani fekalii". Taky to neni diskuze ale vyj…
Dwane Dibbley 25.08.2018 08:33
Dwane Dibbley
Nadace pro zabanované.
vlk56 25.08.2018 08:44
vlk56
Nechápu to. ??? Co nechápeš ? Prostě to je tak všude. Cenzoři,co chrání své ovečky fungují všude. V…
kozakl 25.08.2018 10:12
kozakl
Nestandardní názory jsou povoleny i na Poradně. Ovšem závadná na nich bývá forma, nikoliv obsah.
Prasak 25.08.2018 12:57
Prasak
A to je prave problem zminovanych novinek. Tam je to standartne jeden velky chliv, tak tam je velmi…
Dwane Dibbley 25.08.2018 13:08
Dwane Dibbley
Tak zrovna jsem rozkliknul tohle https://zpravy.idnes.cz/muslimove-v-cesku-serial-mohamed-ali-silhav…
Dwane Dibbley 25.08.2018 10:55
Dwane Dibbley
Za bolševika se aspoň styděli a měli krycí jména. Teď se tím ten lidský odpad chlubí. https://evasvo…
karel 27.08.2018 08:12
karel
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/481681-radikalove-v-saske-kamenici-utocili-na-pristehovalce…
Dwane Dibbley 27.08.2018 18:58
Dwane Dibbley
Tohle je taky hezké, Němci se začínají bránit. ČT bude zase vysílat reportáže o xenofobech a extremi…
karel 27.08.2018 21:33
karel
Takze napadani lidi na ulici jen proto ze vypadaji jinak je spravne?
Dwane Dibbley 27.08.2018 21:36
Dwane Dibbley
Je to špatné, když se toho dopustí bílý. Opačně se to neřeší, je to taková daň za obohacení.
karel 27.08.2018 21:39
karel
Aha, ono se to neresi... Obohaceni... To jsou fraze jak ze zvedavce, aeronetu ci jineho zarucene nej…
Dwane Dibbley 27.08.2018 21:45
Dwane Dibbley
Původní obyvatelé se začali bránit před invazí. Ta bývalá svazačka jim nepomůže. https://www.journal…
karel 27.08.2018 22:52
karel
Ano, invaze, zname. Az si pujdu pro kebab, zmlatim tam pro jistotu toho turka i za tebe. Teda az pot…
Dwane Dibbley 28.08.2018 15:56
Dwane Dibbley
Nesmí zmlátit on tebe,potom tu máme dvojnásobnou invazi.
kozakl 29.08.2018 09:03
kozakl
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/481836-situace-v-saske-kamenici-graduje-krajni-pravice-zisk…
L-Core 29.08.2018 13:50
L-Core
Pokud vim, tak podezreli jsou ve vazbe, to je ti malo? To, ze je trestny cin "v poradku" jsi vzal kd…
Dwane Dibbley 29.08.2018 15:17
Dwane Dibbley
Ti Němci je tam nechtějí. Některým prostě nevyhovuje, že jsou zabíjeni dovezenými migranty.
karel 29.08.2018 15:56
karel
Nekterym nevadi, nekterym jo. Ja treba nechci byt zabijen ani krestanem ci ateistou, opravnuje me to…
Dwane Dibbley 29.08.2018 17:38
Dwane Dibbley
Máš hrozně jednostranný, ideologický pohled... Byť nejsem na jedné vlně ani s Karlem, ani s Pegidou…
Roker 29.08.2018 18:31
Roker
Co je na mem pohledu ideologickeho a jednostranneho? Ze mi prijde naprosto retardovane ze "nejakej c…
Dwane Dibbley 29.08.2018 20:23
Dwane Dibbley
Tohle jsou ale dvě věci. Dwane celkem přesně vypíchl podstatu dvojího metru. On totiž funguje nejen…
touchwood 12.09.2018 07:52
touchwood
Vím, že je sebrali. Zaráží mě ale, že se strašně rozhořčují nad "odvetnými protesty bezmocných občan…
L-Core 29.08.2018 17:41
L-Core
Zvraceny dvoji metr? Migrant napadne nemce a je strasnej pruser, tak se sroti dav a napadnou nejake…
Dwane Dibbley 29.08.2018 20:32
Dwane Dibbley
Migrant napadne nemce a je strasnej pruser, tak se sroti dav a napadnou nejake jine migranty. Ale k…
L-Core 29.08.2018 21:13
L-Core
Takze zmlatit nekoho kvuli barve jeho kuze ci vyznani je vlasne vpohode, dokud ho nezabijou, necht s…
Dwane Dibbley 29.08.2018 21:30
Dwane Dibbley
Persekuce jen na zaklade rasy ci vyznani nepatri do civilizovane evropy. Tak tohle vysvětli těm mus…
Prasak 29.08.2018 23:40
Prasak
Takze ted budeme zobecnovat? Jakoze v nemecku cely ten protestujici dav byli nackove jen proto, ze v…
Dwane Dibbley 30.08.2018 05:49
Dwane Dibbley
Dle reakci politiků to tak vypadá.
Prasak 30.08.2018 09:19
Prasak
Ti politici ale zacli reagovat as kdyz "protestujici" zacali bezduvodne napadat cizince. Pochybuji z…
Dwane Dibbley 30.08.2018 15:20
Dwane Dibbley
Ten důvod útoků tam není přímý, ale dlouho skrytý a doutnající. Pak se není co divit, že to občas pš…
Prasak 30.08.2018 16:34
Prasak
Ti politici ale zacli reagovat as kdyz "protestujici" zacali bezduvodne napadat cizince Přesně. Kde…
L-Core 30.08.2018 18:01
L-Core
Jakoze politici maji delat policisty? Vzit kristalovou kouli, kouknout se kde se co stane a pribehno…
Dwane Dibbley 30.08.2018 20:13
Dwane Dibbley
Proč mám dojem, že si úmyslně sedíš na vedení? Imigranti zavraždí domorodce. Reakce politiků nic. D…
L-Core 31.08.2018 05:49
L-Core
Přitom stačilo, kdyby imigrantům poradili, ať se od původních obyvatel drží na vzdálenost natažené p…
karel 31.08.2018 12:37
karel
Samozrejme, sedim si umyslne na vedeni protoze posuzuji motiv danych cinu coz ty evidentne videt nec…
Dwane Dibbley 31.08.2018 14:47
Dwane Dibbley
Nevím, nerozumím o čem píšeš. K diskuzi z OP mohu napsat jen to, že otevřena vůbec nebyla. https://w…
L-Core 31.08.2018 16:15
L-Core
Jestli myslis ten snad 2 roky stary vyrok, tak to bylo v dobe kdy v podstate velka mesta mohla pocit…
Dwane Dibbley 31.08.2018 16:29
Dwane Dibbley
Četl jsem to teď v odkazu od karla. Jo, je to 2 roky staré. https://www.freespeechtime.net/2018/07/w…
L-Core 31.08.2018 18:23
L-Core
Tenhle je taky dobrá špína. https://stredoevropan.cz/2018/08/30/globalista-macron-v-dansku-zadni-pra…
karel 31.08.2018 18:31
karel
Vpodstate rekl to, co pred dvama roky platilo, "hrozba teroristickeho utoku je soucasti zivata ve ve…
Dwane Dibbley 31.08.2018 18:43
Dwane Dibbley
Není to v pohodě, ty to někde čteš? Ale je trestněprávně postižitelný rozdíl mezi "vraždou" a "zmlác…
L-Core 30.08.2018 10:17
L-Core
Tady jeden starší připad kde prasopes Abdullah u soudu tvrdil, že je vzorným uprchlíkem, a odvolal s…
POW 28.08.2018 15:17
POW
To je ovšem napsané na špatných stránkách, takže to neplatí. V ČT o tom nemluvili.
karel 28.08.2018 15:30
karel
Kazdy ma pravo hajit se jakymikoli prostredky. I neuprchlik si vymysli u soudu cokoli (celkem obvykl…
Dwane Dibbley 28.08.2018 15:54
Dwane Dibbley
To je ta integrace. Snad eu konečně pochopí a prosadí, že se domorodci budou muset přizpůsobovat jim…
L-Core 29.08.2018 17:51
L-Core
Další, pro někoho na špatných stránkách, jsou tam odkazy na de a pl weby. Tohle se tam děje denně. h…
karel 29.08.2018 18:57
karel
Jak to ta EU jako pochopi? Tim ze se budou na ulicich mlatit migranti? Jak s oblibou rikaji zemanovc…
Dwane Dibbley 29.08.2018 20:38
Dwane Dibbley
Ten tvůj sluníčkový svět, ve kterém se na cizí území navezou migranti a všichni se navzájem začnou m…
karel 29.08.2018 20:40
karel
Tak jiste, slunicko tu jeste chybelo. Jeste havloid a dobroser, at to mame komplet, zjednodusovat a…
Dwane Dibbley 29.08.2018 20:50
Dwane Dibbley
Nacismus byl z německa exportován a kupcům se to nelíbilo. Teď je němcům importováno něco podobnýho,…
Prasak 29.08.2018 23:45
Prasak
Jak to ta EU jako pochopi? Přečti si ten můj sarkasmus ještě jednou.
L-Core 29.08.2018 21:05
L-Core
Britové už jsou teda mnohem dál, tam se s původním obyvatelstvem nepářou. https://www.freespeechtime…
karel 29.08.2018 23:03
karel
Takže to už nebude Brexit, ale odtržení nezávislé muslimské republiky Britistán.
Prasak 29.08.2018 23:48
Prasak
Tam už to asi nejde zachránit. https://www.telegraph.co.uk/news/2017/10/20/london-now-dangerous-new-…
karel 30.08.2018 00:20
karel
Ale s migrací to nemá nic společnýho! Vůbec to nemá společnýho nic s ničím a statistiky pro jistotu…
Prasak 30.08.2018 16:36
Prasak
Vrah byl přátelský. Sice často trestaný, ale za poslední vážné ublížení na zdraví dostal podmínku. h…
karel 30.08.2018 17:35
karel
Júsif přišel do Německa v roce 2015. Jeho žádost o azyl byla zamítnuta a měl být deportován. Proti v…
L-Core 30.08.2018 18:12
L-Core
Už tam nějaký migrant dostal pár facek. Jistě o tom bude reportáž v ČT, možná se k tomu vyjádří i Ha…
karel 30.08.2018 18:15
karel
Rumun. https://valassky.denik.cz/zlociny-a-soudy/rumun-napadl-v-centru-vsetina-dva-muze-macetou-201…
L-Core 31.08.2018 05:30
L-Core
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Petr-Hampl-Dalsi-fatalni-chyba-vlady-Angely-Me…
karel 30.08.2018 20:30
karel
Takže vyřešeno. Za všechno může Putin. https://twitter.com/KohoutPavel/status/1035510008212074496 N…
karel 31.08.2018 14:52
karel
Pro Dwane cosi: tak si ty nádhery nastěhuj do baráku, když je tak miluješ. Na funus ti nepůjdu. Fakt…
mif 31.08.2018 16:18
mif
Krasny.
Dwane Dibbley 31.08.2018 17:20
Dwane Dibbley
Jistěže krásný. Platím daně, abych (možná) přispěl státu, ve kterém žiju, na vyšší úroveň životního…
mif 02.09.2018 13:14
mif
Ja taky platim dane, proc je muj nazor meneceny nez tvuj, ze na me musis tak vyjizdet? Jsem blbej pr…
Dwane Dibbley 02.09.2018 13:53
Dwane Dibbley
Nemáš pravdu. Nechci napsat něco, za co bych mohl být popotahován /ať už za cokoliv ]:)/, tedy raděj…
mif 02.09.2018 14:12
mif
Ano, hailovali extremisti. Nikde netvrdim ze vsichni ti demonstranti jsou nackove. Ale rikat, ze ten…
Dwane Dibbley 02.09.2018 14:57
Dwane Dibbley
Ty máš vážně vymleto stejně jako naši novináři a ČT. Němci jsou vraždění dovezenými migranty a řešíš…
karel 02.09.2018 15:20
karel
Ano, mam vymleto, ty mas zas svoji pravdu z "alternativnich" medii. Tvuj nazor je ten spravny, muj n…
Dwane Dibbley 02.09.2018 15:47
Dwane Dibbley
Ty jsi prostě kolovrátek. Máš v té své palici opravdu vymleto.
mif 02.09.2018 15:53
mif
Uz jsem ti to jednou odkyval. Mam vymleto, kdyz ti to udela radost. Co vic chces? Tim ze se me budes…
Dwane Dibbley 02.09.2018 17:03
Dwane Dibbley
Tvůj názor je "stejněcenný" jako všech ostatních, otázkou ale je, zda tvůj postoj neohrožuje napříkl…
Roker 02.09.2018 20:19
Roker
Jak vas proboha muj nazor ohrozuje na zivote? To muzu stejnetak tvrdit ze vas nazor "no tak nackove…
Dwane Dibbley 02.09.2018 21:33
Dwane Dibbley
Jak vas proboha muj nazor ohrozuje na zivote? Psal jsem, že je to otázka, protože jsem ho neznal, n…
Roker 02.09.2018 22:16
Roker
(je to vlastně reakce na tebe i na kocoura) Ono to bude možná ještě trochu tvrdší, naturalističtějš…
L-Core 02.09.2018 22:35
L-Core
Osobně si nemyslím, že by jim ti hajlující náckové nevadili. Myslím si, že mají pramálo možností, ja…
Roker 02.09.2018 22:43
Roker
Administrativa vysoké školy Ripon College v americkém státě Wisconsin rozhodla, že se na škole nesmí…
POW 31.08.2018 17:08
POW
Z toho clanku "vypadl" jeden detail, ze je to soukroma skola.
Dwane Dibbley 31.08.2018 17:28
Dwane Dibbley
Sluníčka se pokakaj. http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/562256/zeman-podporil-odpurce-migran…
karel 31.08.2018 19:03
karel
Asi jeste nejsem plnokrevnej slunickar, nejak z toho nekakam. Ze sympatizuje s demonstranty se dalo…
Dwane Dibbley 31.08.2018 19:29
Dwane Dibbley
Sluníčka nekakají. Sluníčka svítí na všechny. I na tebe, příteli (raději použij slunečník, než z jej…
mif 31.08.2018 19:38
mif
Nějak se jim to multikulti nedaří, objevil se další mráček. https://www.bild.de/regional/berlin/berl…
karel 31.08.2018 22:05
karel
Nešprechám, jenom spíkuju. O co tam jde?
mif 31.08.2018 22:16
mif
Afghánec (10) znásilnil spolužáka (10) na školním výletě. Další spolupachatelé jsou Syřan a Afghánec…
karel 31.08.2018 22:20
karel
OMG
mif 31.08.2018 22:29
mif
Tak tomu zase nerozumím. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/primy-prenos-chemnitz-ve-valce-o-imigra…
L-Core 01.09.2018 18:53
L-Core
Něco zjišťovat na Seznamu je ztráta času, antifašisti tam říkají těm z Antify. Už to začal komentova…
karel 01.09.2018 19:17
karel
Tak to vypadá, že Němci mají na výběr. Buď se nechat dál vraždit, nebo se začít bránit. Hezké to asi…
karel 02.09.2018 00:05
karel
Mam rad Karlovu ironiu, ale to co predvadza pri tychto hypertemach mi pride uz take, ze nevie kontro…
fleg 03.09.2018 19:22
fleg
Názorná ukázka TV Žumpa. https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095426857-interview-ct24
karel 04.09.2018 19:41
karel
Jj klasika ČT.. Dnes se těším na Soukupa Live obzvlášť na tohoto vola
POW 05.09.2018 14:45
POW
Nojo, hnusnej zlej mainztrym zatajujici pravdu a umlcujici odlisny nazor dal pulhodinovy prostor oka…
Dwane Dibbley 05.09.2018 15:14
Dwane Dibbley
Ani jsem nečekal, že zrovna ty to pochopíš.
karel 05.09.2018 15:33
karel
Karle a co bolo na tom rozhovore zumpoidneho? Ja som mal pocit, ze moderator moc nemusi Tmoia a ze T…
fleg 05.09.2018 18:19
fleg
Tohle nemá smysl, neřeš to. Nestranný Takáč obvinil Okamuru na základě ještě nevydané zprávy, kterou…
karel 05.09.2018 19:21
karel
Aha, to je ta cenzura horší než za bolševika. Tehdy se v televizních rozhovorech hovořilo s parlamen…
hynajs 05.09.2018 21:14
hynajs
Miluji chytráky tvého typu. Nepiš, nikdo tě přece neprosí.
vlk56 05.09.2018 22:41
vlk56
Karle Karle...uz aj ty? Co keby si si este na zaver dal tu namahu a skusil vysvetlit o com tocis (pr…
fleg 06.09.2018 12:01
fleg
Tak jsem ten pořad zkouknul až nyní,z nějakého serveru a s chladnou hlavou můžu říci,že ten,kdo vyvo…
kozakl 07.09.2018 20:22
kozakl
Mne pride Okamura ako taky nedorobok...on zacne hovorit, javi sa mi sympaticky, hovori k veci a zraz…
fleg 08.09.2018 11:18
fleg
Okamura je hlavně debil, demagog a zloděj. Svou předešlou stranu vytuneloval (což se jeho spolustran…
touchwood 12.09.2018 07:55
touchwood
Ale, ale.. „Sdílím skepsi ke zprávám médií o honu pravicových extremistů (na cizince - pozn. red.)…
L-Core 07.09.2018 09:32
L-Core
Netvrdim, ze to nie ej dezinformacia, nicmenej taketo spravanie by bolo logicke. Dokonca napadat nem…
fleg 07.09.2018 20:07
fleg
Komedie... https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/482974-sef-nemecke-kontrarozvedky-odvolal-tvrze…
Dwane Dibbley 10.09.2018 22:39
Dwane Dibbley
Tady se to jeste trochu zamotava - dezinformace o domnele dezinformaci https://zpravy.idnes.cz/cech-…
Dwane Dibbley 12.09.2018 15:18
Dwane Dibbley
Ako som uz parkrat uviedol, pri prijimani informacii dnes treba pristupovat s maximalnym odstupom, k…
fleg 12.09.2018 18:18
fleg
Hlasování českých eurohujerů, kteří hlasovali PROTI Maďarsku a PRO sankce vůči Maďarsku – byli to vš…
POW 12.09.2018 21:44
POW
Proč je bráněno diskusi ? No sám to přiznáváš. Kdo má jiný názor než ty nebo soudruh ředitel,tak je…
kozakl 13.09.2018 07:35
kozakl
Ze to rikas zrovna ty... :-D
merlouska 13.09.2018 19:31
merlouska
já to vidím obráceně, PRO Maďarsko hlasovali výše uvedení poslanci.
touchwood 13.09.2018 20:05
touchwood
Bol by fajn keby si si aj precital co sprava, o ktoru sa opierali poslanci obsahovala. Mozno potom b…
fleg 13.09.2018 20:32
fleg
Mohl jsi alespon napsat o cem se vlastne hlasovalo. To jen aby to nevyznelo jen jakysi plany vykrik…
Dwane Dibbley 13.09.2018 22:56
Dwane Dibbley
Rovnaky "demars" ako proti Madarsku sa vedie aj proti Polsku, takze snad uz je jasne, ze to nie je k… poslední
fleg 16.09.2018 18:34
fleg

Hele nevim, ale na novinkách onehdá diskutující oslavovali, že tam nezablokovali diskuzi o migrujících afrických klíšťatech do Německa. Já tam moc často nechodim, ale tohle mě zaujalo, že by v diskuzi mohli být i vtipné komentáře a taky byly, ale dle toho co jsem tam četl, je to tam asi úplně normálka.

Naházejte je Angele do pelechu.

Do Německa naleze všechno, hlavně ať to tam zůstane.

A další stejně zábavné. :-)

Jde o to, že tu máme v platnosti zákon, který říká, že "provozovatel webu je zodpovědný za jeho obsah", k čemuž patří i diskuze... Nejde o nějakou cenzuru, jde vyloženě o ochranu sebe sama. Zrušme tento zákon, nebo jej upravme tak, aby byl každý odpovědný za to, co napíše a máme po "cenzuře".

Ono hlavne vetsina "diskutujicich" (minimalne na novinkach je to vetsina) nema poneti co to cenzura je. Jednou odsouhlasili nejake podminky vyuzivani diskuze a pak na ne dlabou, napisou ti klidne ze jsi "zas****j č***k" (bez hvezdicek, na plnou hubu) a kdyz mu to smaznou, tak hned krici "cenzura cenzura totalita".
Pred volbami meli na novinkach anketu koho budou volit, tak to bylo skoro 50% vokamura asi 35% komunisti. Podle toho tam vypadaji "diskuze" a spousta diskuzi o cikanech/imigrantech je tam jednoduse blokla protoze tam lidi nediskutuji ale jen se jeden pred druhym predvadi kdo vykrikne vetsi nenavist. K tomu take hodne nahrava velmi nestastna forma "diskuze" kterou novinky maji - dva prispevky na clanek a vsechny prispevky jsou jednoduse nahazeny v rade za sebou.

Vyborne postrehy.
Za prve zrusenie diskusii je prevencia samotneho prevadzkovatela webu...presne ako odznelo spravili by sme to tu aj my, keby z toho cihali potencionalne problemy. Mimochodom celim (zatial virtualnej) zalobe od nejake postihnuteho jedinca, co sa tu raz spominal v nejakej diskusii a chcel od nas 100k (CZK) za ujmu na cti, ci za co. Uz sa dlhsie neozval, ale je notoricky stazovatel, takze ocakavam predvolanie na vysluch alebo podanie vysvetlenia lebo ten blbec je schopny to dotiahnut aj do konca. Nicmenej vyhrat nemoze (ak sudca bude postupovat logicky), takze obavy z toho nemam.
Za druhe (co je tiez dobry postreh) na disksuiach su najaktivnejsi clenovia okrajovych kridiel, staci sa pozriet na vysledky volieb tu u nas na debatach ako dopadli v hlasovanie vs realita. A to tu teda moc extremistov nemame;o). Na SK mediach mam zase pocit, ze u nas su vsetci ludia za to aby sme vystupili z EU a okamzite sa pripojili k Rusku lebo len tam nam bude dobre, pritom realita je taka, ze o tom sniva len okrajova skupina ludi.
A posledny fakt je ten, ze na nete trpi takmer kazdy druhy syndromov velikastva...to znamena, ze za obrazovkou je kazdy silny a husty a tak tie diskusie aj vyzeraju.
A to sa nikdy nezmeni.
Inak ja by som osobne zacal pracovat na zvyseni urovne diskusii uz s detmi na skolach...v ramci nejakeho predmetu zaviest nauku o diskusiach. Stari Greci to mali tiez povinne, spravili z toho az umenie a myslim, ze to dopracovali celkom daleko vo svojej dobe.
Dnes vie malokto diskutovat na urovni.

U nás vychováváme. Paraziti ze Člověka v tísni jezdí do škol a vymývají dětem mozky. Pornoherec Janda z Evropských dodnot se tomu také věnuje. Můžeme to nazývat jak chceme, je tady teď větší cenzura než za bolševika. Děsivé na tom je, že někteří to schvalují.
Facebook s jeho zásadami komunity to zatím dotáhl nejdál.

[633-fb-ban-jpg]

Predpokladam, ze zadne podrobnosti se k tomu nedozvime. Treba ze to dotycny postnul 100x v nejake irelevantni diskuzi a jednoduse mu to blokli za spamovani. Ja se na tyhle vecy z "alternativnich, zarucene nejpravdivejsich" webu uz nejak nedokazu nachytat. Vytrhnout vec z kontextu, pripadne to jeste "spravne" otitulkovat a vysledek je uplne nekde jinde.

Můžeme to nazývat jak chceme, je tady teď větší cenzura než za bolševika.

Tak, tak.
Jenom pár nás bylo tenkrát za bolševika takových blbců, že jsme po nocích ťukali samizdaty přes kopírák. Vždyť to na rozdíl ode dneška bylo zbytečné, neboť vše mohlo vyjít bez problémů. Dokonce i všichni básníci a spisovatelé vycházeli bez jakéhokoli zásahu.
Děti v občanské nauce vyslechly celou spršku názorových směrů.
A do Federálního shromádění mohl kandidovat každý.

A dnes?
Ani nevím, kde ten chudák Tomio skončil. Snad aspoň na Borech nebo ve Valdicích, snad ne na šibenici. Už se v té dnešní spršce zavírání, vyhazování ze škol a poprav nedokážu orientovat.

Ano, na diskuzích jsou ti "členové okrajových křídel" asi nejaktivnější.

Cenzura samozřejmě není mazání nějakého příspěvku na fórech. Ale existuje - z velké části ale ne ze strany nějakého úřadu, ale autocenzura z donucení/nouze. Protože se svobodou slova/projevu jsme to dopracovali tak, že když ti jako pokřtěnému hererosexuálnímu bělochovi někdo bude nadávat jak nejvíce dokáže, nic se nestane, šak svoboda, no ni? Nedebože, kdybys byl muslim+černoch a navíc třeba homosexuál, takového si nikdo nenapadne napadat, protože hned rasismus, omezování náboženských svobod a sex. orientace, už by ho zavírali.

Demokracie, ale myslíš si něco jiného, než říkáš. A děcka mají zmatek; ve škole je učí, jak báječné pracovní síly se sem vyloďují a jak nás obohacují a doma jim čteš z BBC, že ve Švédsku tihle vyloděnci spáchají 60% všech znásilnění v zemi (a to je jich tam dejme tomu 10%).

Nedebože, kdybys byl muslim+černoch a navíc třeba bukvice, takového si nikdo nenapadne napadat, protože hned rasismus, omezování náboženských svobod a sex. orientace, už by ho zavírali.

Chceš říct, že jako pokřtěný heterosexuální běloch, máš jiné možnosti se proti nadávkam bránit, než jako muslim a černoch?

Prakticky?

Kolik neziskovek, ombudsmanů a evropských hodnost myslíš vyskočí na obranu toho, kdo by byl napadán a označován za "bílou svini"? A kolik v případě "černé huby"?

A jasně, z pohledu §§ je to stejné. Díkybohu za to, snad tam pozitivní diskriminace nedojde.

Samozřejmě souhlasím s tvým názorem, že pán z oné příhody se choval jako dobytek.

Byť s ním nesouhlasím, tak jsem si v tom postu nikde nevšiml, že by tam psal o "znemožňování diskuze" komukoliv, kdo nediskutuje "po našem". Máš na mysli to "nakopání prdele"? No, když jsem četl text například tohoto bolševického vyjebance, tak bych mu tu (_!_) v reálu skutečně rád nakopal, bez ohledu na můj názor na tuto, nebo jinou misi. Koneckonců řada těch, jimž mu připadá normální nakopat (_!_) sestavuje seznamy "vlastizrádců" a připadá jim normální, že po jejich "vítězství" budou tito pověšeni. Že se nepověnuješ taky třeba tomu... Místo toho vkládáš někomu do úst něco, co neřekl...

Nejak nechapu jak to nekdo normalni muze povazovat za "padani fekalii". Taky to neni diskuze ale vyjadreni nazoru, a to slusnou formou. Dal do toho trochu moc entuziazmu, ale to je tak vsechno. Kdyz mu pod to nekdo napise "di do prdele zasranej havloidni debile" tak mu to samozrejme smaznou a dotycny bude kricet ze "cenzura, totalita".
Pokud se nekdo bude podobnym zpusobem hlasit k rusku a cine, silne pochybuji, ze to nekdo smazne, maximalne ho "zli havloidi" poslou do riti.

Tuhle jsem na "cenzorskych" novinkach napsal u clanku ze byl zeman v cine "Tak snad se Eman uz nevrati" a mel jsem ban do 10ti minut zatimco ta novinkova "elita" mi tam vesele nadavala bez postihu, takze tyhle naznaky, jak je zamerne umlcovana jedna strana jsou mimo. Navic momentalne nejtuzsi cenzura vladne na facebooku "prime demokracie" SPD, coz je dost ironie.

Nechápu to. ??? Co nechápeš ? Prostě to je tak všude. Cenzoři,co chrání své ovečky fungují všude. V televizi,v rozhlase,na diskusích novin na netu a nakonec nestandartní názor se likviduje i zde na poradně.Tady i s diskutujícím. Prostě demokracie ....

A to je prave problem zminovanych novinek. Tam je to standartne jeden velky chliv, tak tam je velmi casto zablokovana cela "diskuze" (vetsinou u migrantu a cikanu) jelikoz je to pro ne snazsi nez mazat kazdy druhy prispevek. A pak ti "lidovi a politicky nekorektni" hulvati vriskaji o cenzure. Kdyz napisou "nemam rad ty hnusny slimaky" nikdo jim to nesmazne, kdyz napisou "postrilet ty negry rovnou na hranici" tak to "cenzurujou".

Tak zrovna jsem rozkliknul tohle https://zpravy.idnes.cz/muslimove-v-cesku-serial-mohamed-ali-silhavy-muslimska-obec-ucitel-trebic-1rv-/domaci.aspx?c=A180823_004552_ekonomika_pmk

Schvalne se koukejte na diskuzi, vetsina lidi se tam bude o islam otirat a silne pochybuji ze to tam ti zli halvoidi vycenzuruji. Na idnesu (narozdil treba od novinek) jsou "diskutujici" alespon trochu kultivovani ve svem vyjadrovani. Klidne si tam jdete ulevit take a dejte vedet jak vas nazor ze nemate radi muslima zcenzurujou.

Aha, ono se to neresi... Obohaceni... To jsou fraze jak ze zvedavce, aeronetu ci jineho zarucene nejpravdivejsiho "alternativniho media".

Ikdyby se to opravdu neresilo, tak tim ze zmlatim na ulici jentak cernocha se to resit zacne? Tim ze budu delat neco, na co nadavam?

edit: https://www.novinky.cz/zahranicni/481689-v-saske-kamenici-demonstruji-po-predchozim-nasili-dva-tabory-policie-pouzila-vodni-dela.html tady treba pisou ze za ten vikendovy utok jsou dva migranti ve vazbe, asi tak se to neresi? Projistotu je potreba jeste zmlatit dalsi, kteri s tim nemeli nic spolecneho? Logika...

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/481836-situace-v-saske-kamenici-graduje-krajni-pravice-ziskala-zatykac-na-podezreleho.html

Počínání radikálů v Chemnitzu už odsoudili prakticky všichni němečtí vrcholní politici. Ve středu se k nim přidal vysoký komisař OSN pro lidská práva Zajd Raad Husajn. "Vidět, co se v Sasku stalo, je skutečně šokující," řekl v Ženevě. Politici se podle něj musí tomuto dění jasně postavit.

Aha. Ale o odsouzení počínaní příchozích chemnických píchačů ze strany "prakticky všech německých vrcholných politiků" ani slovo, to je asi "v pořádku", zvykejte si.

Nekterym nevadi, nekterym jo. Ja treba nechci byt zabijen ani krestanem ci ateistou, opravnuje me to tedy k tomu vypalit kostel behem bohosluzby, nebo jentak mlatit bily cechy na potkani?
Tenhle pristup je nadhernej, kdyz nemec zabije nemce, je to OK. Kdyz migrant zabije nemce, zacne se hailovat s vyzadovat genocida, kdyz nemec zabije migranta, zacne se slavit. Logika.

Máš hrozně jednostranný, ideologický pohled... Byť nejsem na jedné vlně ani s Karlem, ani s Pegidou nebo AfD, v tomto dokážu pochopit základní fakt, který ty lidi štve. Není to, jestli jsou nebo nejsou pachatelé ve vazbě, ale jednoduše, že mělo-li by Německo imigrační politiku jako Austrálie, nebo alespoň přístup, jako Polsko, Maďarsko, tak by ten Němec prostě žil. Tečka. Můžeš vymýšlet různé konstrukty a ideologická klišé, zabít to "xenofoby, nácky a hajlováním" (viděl jsi někdy videa z akcí AfD? Ti důchodci a všechny ty mamky s děckama jsou opravdu fašouni?) ale tento fakt změnit nelze...
Těžko, velice těžko se pak vysvětluje pozůstalým, kamarádům, známým, nebo jen a prostě těm, kteří je tady nechtěli, že je to "daň za to, že my jsme ti "odvážní" a otevření, multikulturní, lepší lidé s širokým srdcem, kteří prostě přijímat musí, chtějí a budou. Vyměnili jsme prostě některé vaše životy, za zlepšení kvality životů jejich a vy se s tím budete muset smířit".
Evidentně to nedokážeš pochopit, ale někteří lidé tuto výměnu prostě akceptovat nechtějí a světe div se, ani nemusí...

Pokud bys chtěl přijít s "argumentem" (který už jsi naznačil), že je stejná šance, že tě zabije křesťan, žid, etnický Němec, nebo polský instalatér, zkus si uvědomit, že právě vlivem ideového proudu, který tady reprezentuješ, tento "argument" kulhá na obě nohy... Ergo používáte tvrzení, jehož exaktní potvrzení, či vyvrácení jste zákonem zakázali! (vy - myšleno podobně smýšlející lidé, kteří jsou aktuálně v těchto zemích u moci). Nelze udělat studie procentuálního výskytu trestné činnosti (jakéhokoli charakteru) na základě národnosti, etnicity, náboženského vyznání atd. Nelze na základě těchto klíčů ani srovnat osazenstvo věznic! Jeden Švédský policista se vyjádřil k národnosti pachatelů, které za celý den řešil a se zlou se potázal... Trváte si na svých dogmatech a hrozně se divíte, že ostatní za ně odmítají umírat. Divné, že?

Co je na mem pohledu ideologickeho a jednostranneho? Ze mi prijde naprosto retardovane ze "nejakej cernoch zabil nejakeho cloveka, me se to nelibi tak zkopu 4 nahodne vybrane cernochy"? At si ty lidi protestujou, ale proboha at u toho nepachaji zlocin. A nepodsouvej mi neco ce jsem nerekl. Ze se na tech protestech zatykalo kvuli hajlovani je fakt, nikde nepisu ze jsou vsichni duchodci fasisti, to si konstruujes ty.

Tohle jsou ale dvě věci.
Dwane celkem přesně vypíchl podstatu dvojího metru. On totiž funguje nejen v ostrakizaci "bílého muže", ale taky obráceně, tj. přesně tak, jak popsal Dwane.

Druhá věc je špatná imigrační politika, která tyhle věci vyvolává, existuje tam (samozřejmě) příčinná souvislost. Nicméně, a to je důležité si uvědomit, fakt, že v Německu mají blbě nastavenou imigraci a fakt, že někteří imigranti páchají zločiny, nedává nikomu právo pořádat pogromy. Protože to se pak dostáváme do rolí Tutsiů a Hutů (kteří se navzájem radostně vyvražďují v Rwandě) a je jen technická otázka, kdo je aktuálně kterým kmenem.

Jiný příměr může být takový, že začneme nacistická zvěrstva omlouvat tím, že prvoválečné reparace byly nespravedlivé. Ačkoli existuje mezi německými reparacemi a nacismem příčinná souvislost, tak tato souvislost nijak neomlouvá to, co nacisti prováděli za války.

Vím, že je sebrali. Zaráží mě ale, že se strašně rozhořčují nad "odvetnými protesty bezmocných občanů", ale nad tím, že právě těm občanů (kteří shodou okolností si ty "vrahy" platí ze svých daní) se děje příkoří, se nepozastavují. Maximálně, pokud "obohacení" je mimořádně rozsáhlé, uspořádají pochod a zapalují se svíčky. That's all, folks.

Jde mi o ten zvrácený dvojí metr. Když přibyvší páchají zlé skutky, nikdo z potentátů na to nereaguje. Případně to zakrývají (policie nesmí sdělovat statistiky, bagatelizují se některé skutky, např. ta německá nádražní eskapáda na Silvestra, obhajují to frustrací), lidská práva, jasně. A když někdo reaguje (vím, nepřiměřeně), protože se mu to nelíbí a má strach o svůj život, je to prezentováno pomalu jak genocida.

Migrant napadne nemce a je strasnej pruser, tak se sroti dav a napadnou nejake jine migranty.

Ale kdepak. Migrant zavraždí Němce. Protestující někoho zavraždili? Ten dvojí metr je v tom, že politici jsou hromadně rozhořčeni, až když protestující někomu dali po hubě.

Neobhajuju ani jednoho, nepodsouvej mi obhajobu demostrantů. A ano, vražda mi "vadí víc" než nějaká nakopaná prdel. Stejně tak nepochybně i německý trestní řád tyto kousky neoceňuje stejně. Kdyby nebylo vraždy, žádné srocení se nedělo.

Takze zmlatit nekoho kvuli barve jeho kuze ci vyznani je vlasne vpohode, dokud ho nezabijou, necht si s nimi delaji co chteji? Obzvlast nemci jsou na tuto cestu haklivi. Persekuce jen na zaklade rasy ci vyznani nepatri do civilizovane evropy. Pokud by chteli lyncovat pachatele, tak to jeste pochopim, ale tahle kolektivni vina je cesta do pekel.

Persekuce jen na zaklade rasy ci vyznani nepatri do civilizovane evropy.

Tak tohle vysvětli těm muslimům, pro který jsou jiná vyznání podřadná a svoje náboženský zákony staví nad zákony země, do níž přišli. Prakticky to pak vypadá, že tu zemi přišli obsadit, protože se řídí svými zákony.

Samozrejme, sedim si umyslne na vedeni protoze posuzuji motiv danych cinu coz ty evidentne videt nechces.

Mimoto rozjel jsi tohle kvuli tomu jak ten "zlej mainztrym" cenzuruje chudaky kteri nemaji radi migranty. Doted ta diskuze neni bloknuta a kdyz si ji projdes, spousta lidi tam jasa a schvaluje tresny cin. Takze asi tak k te cenzure "spatneho" nazoru. Mimoto tahle zprava se udrzela na hlavni strance seznamu cca 30 minut, o vrazde a protestech to tam visi permanentne - to jen k druhe caste stiznosti "ze se to ututlava".

Nevím, nerozumím o čem píšeš. K diskuzi z OP mohu napsat jen to, že otevřena vůbec nebyla.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/481279-migranti-po-prekonani-bariery-spanelske-enklavy-pred-kamerami-bourlive-slavili.html Takže nakonec ano, bloknuta nebyla, máš pravdu.

Mně je ten motiv následných protestů jasný, tobě snad taky. Akorát mi není jasný motiv té prvotní vraždy. Pokud budu posuzovat obé - vše je špatné, odsouzeníhodné. Tahle větev debaty je jen o tom, že reakce mocných je až na "vzporu domorodců". Že je domorodcům ubližováno (pokud to není opravdu spektakulární action), to jaksi přecházejí. Tobě třeba není smutno z prohlášení londýnského starosty, že prostě s terorismem v Londýně (nebudu psát, kdo ho "vyrábí", vždyť se nesmí dělat statistiky) se musí počítat a komu se to nelíbí, ať táhne jinam? Ještě před deseti lety jsem litoval toho, že jsem se nenarodil jako Brit, protože jejich (nejen) konzervatismus je mi vnitřně blízký. Dnes už bych měl strach tam vůbec letět na výlet...

Jestli myslis ten snad 2 roky stary vyrok, tak to bylo v dobe kdy v podstate velka mesta mohla pocitat s teroristickym utokem. Klidne i Praha. Proste to tak bylo. O tom, ze "komu se to nelibi at tahne" jsem nejak neslysel, pokud mas presne odkaz kde to rika, sem s nim. IS v te dobe provedl nekolik utoku v evrope, udelal by je i bez migrantu. Amikum alkaida sestrelila panelaky, ve francii IS vystrileli redakci CharlieHomo (nebo jak se to jmenovalo) a zadne migracni vlny k tomu nepotrebovali.

Ja si klidne do londyna zajedu, nemam duvod mit nejake zvysene obavy. Kolega z prace co ma z migrantu bobky byl ted v lete na sicilii, zrovna v dobe kdy se tam vylodovali migranti, zadnyho nevidel a jedine na co si stezoval ze italove jsou prasata a vsude maji bordel a odpadky. Tahle fobie z migrantu kterou rozseva tomio a podobni mi prijde jako "nekoupej se v mori, jsou tam zraloci". A pak tu vznikaji takovehle "srandy" https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/480716-norsko-zije-skandalem-protiimigracni-politik-ma-pomer-s-mladou-irankou.html

Vpodstate rekl to, co pred dvama roky platilo, "hrozba teroristickeho utoku je soucasti zivata ve velkomeste, pokud se chcete vyhnout hrozbe teroristickeho utoku, prestehujte se do mensich mest". Nikam nikoho nevyhanel, v hlavnich evropskych mestech byla hrozba realna.
Ja si spis vsimam, ze je to prezentovano dnes aniz by v tom clanku byla zminka ze je to dva roky stare, aby to ctenar povazoval za "aktualni" a nevidel tam tu souvislost.
A opet bych parafrazoval "toho cloveka si demokraticky zvolili za starostu".

Není to v pohodě, ty to někde čteš?
Ale je trestněprávně postižitelný rozdíl mezi "vraždou" a "zmlácením". Politici se vzbudili až při tom druhém (jakožto neodpovídající reakci na to první).

Persekuce jen na zaklade rasy ci vyznani nepatri do civilizovane evropy

Samozřejmě, že nepatří. A snad budeš souhlasit, že ani "vraždy na základe rasy či vyznání".

Na té cestě do pekel už některé země bohužel jsou, i bez kolektivní viny.

Tady jeden starší připad kde prasopes Abdullah u soudu tvrdil, že je vzorným uprchlíkem, a odvolal se na písemné prohlášení svého advokáta, který tvrdil:

“Obviněný ze své kultury ví, že konflikty se řeší nožem. Regionální zvyky popsal následovně: Pokud někdo urazí, je možné ho bodnout. Ve vážných případech může i zabít.”

https://stredoevropan.cz/2018/08/28/syran-ktery-pobodal-nemku-nechape-sve-zatceni-bodnout-toho-kdo-vas-urazi-je-pry-v-jeho-kulture-normalni/

Kazdy ma pravo hajit se jakymikoli prostredky. I neuprchlik si vymysli u soudu cokoli (celkem obvykle jje "docasne pominuti smyslu", ale najdou se i pripady typu "ja jsem si myslel ze jsem jen v pocitacove hre"), dulezite je - prosla/projde mu tato "obhajoba"? Ja o tom silne pochybuji.

A navzdory alternativnimu Kralovi, v tomhle pripade je celkem jedno kde je to napsane a kolik na tom je pravdy, dulezity je vysledek soudu.

Jak to ta EU jako pochopi? Tim ze se budou na ulicich mlatit migranti? Jak s oblibou rikaji zemanovci ci okamurovci - demokraticke volby rozhodly. Pokud si v nemecku demokraticky zvolili strany ktere maji otevrenou politiku vuci uprchlikum, tak to tam tak maji (a volby tam meli nedavno). Me se taky nelibi jak nas zeman podlejza rusku a cine, opravnuje me to k tomu abych sel a zmlatil par rusaku nebo cinanu? V kraji mame problem s ukackama a polakama kteri prisli do skodovky, nelibi se mi co tu delaji, mam je jit zmlatit?

Nacismus byl z německa exportován a kupcům se to nelíbilo. Teď je němcům importováno něco podobnýho, no a ono se jim to taky nelíbí. Svým způsobem ochutnávají vlastní polívku. Problém je, že minule se Evropa z té polívky totálně posrala a teď to může dopadnout stejně. Takže by bylo vhodný příděl toho žrádla zarazit, než se opravdu Evropě zvedne kufr.

Júsif přišel do Německa v roce 2015. Jeho žádost o azyl byla zamítnuta a měl být deportován. Proti vyhoštění ale podal námitku a od té doby se jeho status řeší.

Zajímalo by mě, jak by to vypadalo v opačném gardu, kdyby podobný vyrvál dělal imigrant-našinec (třeba utečenec z hypotetické války/zemětřesení v Německu) u nich.

Už tam nějaký migrant dostal pár facek. Jistě o tom bude reportáž v ČT, možná se k tomu vyjádří i Halík nebo Pehe.

Němci už mají skoro všechno zakázané. Nechápu, jak a čím se dokážou bodat.
http://knife-blog.com/2016/12/messerrecht-und-waffenrecht-in-deutschland/

I tady se to už řeže, opilý cizinec s mačetou. Pochopitelně neuvedeno, odkud pochází.
https://www.novinky.cz/krimi/481974-opily-cizinec-sekal-macetou-ve-vsetinskem-baru-dva-muze-do-hlavy.html

Ja taky platim dane, proc je muj nazor meneceny nez tvuj, ze na me musis tak vyjizdet? Jsem blbej protoze se mi nelibi hailovani ci napadani civilistu kvuli jejich vire/vzezreni? Tak budu rad za to ze jsem teda blbej slunickovej havloid. Jinde kdyz reknu svuj nazor treba na no-go zony, tak jsem zase nacek. To je tak, kdyz je clovek uprostred, neni ani na jedne strane a pritom je na obou, takova schrodingerova kocka.
Ja treba nejsem nadseny ze moje dane jdou i na cirkev, kde je zneuzivani nezletilych dlouhodobe ututlavano, mam snad jit do kostela, vzyvat tam satana a mlatit krestany?

Nemáš pravdu. Nechci napsat něco, za co bych mohl být popotahován /ať už za cokoliv ]:)/, tedy raději přelepím hubu tenkou páskou. Hailovali extrémisti, kteří se k průvodu přidali. Nikoliv kvůli víře, alébrž kvůli jejich /ano/ odlišné kultuře, která velí zabíjet jen pro křivý pohled. Nejsi "uprostřed" chápáním, jsi uprostřed války. Církev je zlo, na tom (asi jediném) se shodnem.

Ano, hailovali extremisti. Nikde netvrdim ze vsichni ti demonstranti jsou nackove. Ale rikat, ze ten dav nejsou nackove, jen je v nem mala skupinka nacku a zaroven odsoudit vsechny migranty na zaklade male skupiny ktera dela bordel, je pro me totalni blbost.
Paradoxne prave ti pravicovi extremiste jsou nejvetsimi neprateli demonstrantu. Staci jich klidne jen 50 v 5000ovem davu a celou demonstraci to degraduje. A dokud je budou normalni lidi mezi sebou tolerovat, nikam se ti demonstranti neposunou, nikdo je nebude brat moc vazne. A v neprilis pravdepodobnem scenari obcanske valky, by to byli prave ti nackove, kteri by to cele vedli a v pripade uspechu se chopili vlady. Obdobne jako to ted predvedla ISIS.
Prevazna vetsina esesaku taky byli normalni lidi "zblbnuti" hrstkou extremistu. Krasne to ukazuje treba pozdejsi socialni experiment Third Wave (filmova verze Die Welle).

Takze az potahnes s vokamurou na prahu a vmisi se mezi vas nejaky ten nacek, vem ho kamenem po hlave. Pomuzete tim sobe, i nam, zasranym slunickum.

Ty máš vážně vymleto stejně jako naši novináři a ČT. Němci jsou vraždění dovezenými migranty a řešíš, že při průvodu někdo hajloval.
Palestinský aktivista s německým pasem chce do Chemnitz dovézt desetitisíce migrantů, to už vypadá na občanskou válku. Jako první to v Evropě pochopili Židi a už prchají do Izraele.

Ano, mam vymleto, ty mas zas svoji pravdu z "alternativnich" medii. Tvuj nazor je ten spravny, muj nazor ne, protoze... no proste protoze jsi to rekl. Nemce vrazdi migranti, ano, nemce taky vrazdi nemci, vrazdi je polaci, vrazdi je francouzi, nekdy i cesi. A protoze migrant A zabije nemce, budu se ukajet na migrantovi B a C, protoze logika.

Uz jsem ti to jednou odkyval. Mam vymleto, kdyz ti to udela radost. Co vic chces? Tim ze se me budes snazit urazit, muj nazor nezmenis, ani tim nedodas vahu svemu nazoru. Ani to nijak neprispiva k diskuzi (ktera je jen tak mimochodem o cenzure), jen to cosi vypovida o tobe.

Hele, tady polka ubodala italku a dalsi tri zranila. Nikoho to moc nevzrusuje jak to neni "ta prava" migrantka, spis tam na diskuzi vladne az zklamani z toho, ze to nebyla nejaka muslimska migrantka.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/482200-zena-utocila-nozem-v-italskem-muzeu-jeden-mrtvy-a-tri-zraneni.html

Tvůj názor je "stejněcenný" jako všech ostatních, otázkou ale je, zda tvůj postoj neohrožuje například život můj, karla, MiFa nebo kohokoli jiného... Zeptám se tedy na přímo. Který přístup k současné řízené migraci (v tom snad polemizovat nemusíme, nebo?) je ti bližší? Přístup Němců (goverment) nebo Švédů? Nebo přístup Poláků, případně současně Rakušáků?

Pokud předpokládám správně a odpověď bude znít "něco mezi tím", tak nastiň konkrétně jaký a v jaké zemi je aplikován. Ať se tedy bavíme konkrétně...

Jak vas proboha muj nazor ohrozuje na zivote? To muzu stejnetak tvrdit ze vas nazor "no tak nackove hailujou a napadaj lidi, to je toho" ohrozuje me. Popis me tedy pristupy jednotlivych zemi, at si muzu vybrat z konkretni nabidky.

Nemecky pristup rozhodne idealni neni, zarazi me treba laxni pristup k migrantum kterym byl azyl odmitnut, oni si podaji odvolani a dal si tu vegeti s tim ze jednou budou muset zpatky domu kde uz nic nemaji. A tady prichazi ta vysmivana "frustrace" kdy vedi ze nemaji zadnou budoucnost a mnohdy je pro ne lepsi nekoho zabit a jit do nemeckeho vezeni nez domu. Proc se netlaci na takoveto konkretni vecy misto vykrikovani obecneho "islam tady nechceme"? Lidi musi jit proti vlade, ne proti migrantum. Musi se ukazat na konkretni problemy a ne resit jen dusledky.

Osobne me prisel fajn nas pristup a to jeste pred vokamurou a soucanym populistyckym buresovskym "nechceme ani jednoho migranta". Proti jejich vuli je sem nevozit, ty co prijdou dukladne proverit a pri pochybach je odmitnout. "Ani jednoho" je stejna pitomost jako "vemem skoro vsechny".

Jak vas proboha muj nazor ohrozuje na zivote?

Psal jsem, že je to otázka, protože jsem ho neznal, ne že to tak je. Psal jsem to proto, co jsem psal ve svém prvním příspěvku zde = ten mrtvý Němec by prostě a jednoduše žil, kdyby Německo mělo přístup například jako Polsko. Takže přeneseně řečeno, všichni ti, kteří chtěli uprchlíky v Německu v takovém množství jej ohrozili na životě. Rozumím tomu, že tato logika se dnes nenosí, ale to nic nemění na tom, že je to exaktní fakt.

Osobne me prisel fajn nas pristup

Proti jejich vuli je sem nevozit, ty co prijdou dukladne proverit a pri pochybach je odmitnout. "Ani jednoho" je stejna pitomost jako "vemem skoro vsechny".

Tento přístup můžou aplikovat státy jako my, Slováci, Maďaři apod., kam prostě sami nechtějí vzhledem k rozdílné sociální politice. Němcům, Frantíkům, Anglánům a Švédům takový postup prostě fungovat nebude. Koneckonců sám říkáš, že se jich dá jen těžce zbavit. Notabene když jsou bez dokladů, neotevřou hubu odkud pochází (nebo si zarytě tvrdí, že z Alepa v Sýrii), tak je prostě ani nemáš kam vyhostit "naložit a odvézt".
Imigrační a azylový systém, tak jak ho známe nyní prostě není připraven na situaci, kdy statisíce lidí přijdou, řeknou to, co jim zajistí, že je nemá kdo kam vyhodit a pak se prostě odmítají hnout.

A já, na rozdíl od tebe mám částečné pochopení pro lidi, kteří toto vidí, říkají to, křičí to, ale nikdo je neposlouchá a dál je ohrožuje na životech... (tím nemyslím hajlující nácky!) Vážně není tak překvapivé, že se začnou radikalizovat...

(je to vlastně reakce na tebe i na kocoura)

Ono to bude možná ještě trochu tvrdší, naturalističtější. Možná je těm (některým) lidem milejší hajlující nácek než nějaký Syřan z Alepa ve stylu: modrooký blondýn, ač podle veřejnoprávních médií extremista/xenofob, asi nepodřeže blonďatou Němku - ale tím, že Syřana zažene/zastraší, zachrání ji vlastně život.

Když se pak ti BFO* podívají na spoustu videí na YT, kde "frustrovaný" imigrant kope do nějaké domorodkyně v metru a skáče u toho jak pavián, divíš se jim? Takových videí, ne na pro_eu sajtách, se dají najít spousty. Nasranost pak musí zákonitě růst. A tupá média svým "politicky korektním" přístupem jen přilévají olej do ohně.

-------
* O jako občan

Osobně si nemyslím, že by jim ti hajlující náckové nevadili. Myslím si, že mají pramálo možností, jak zařídit aby se k té demošce prostě nepřifařili a de facto ji nezneužili... Podle mého názoru by byli raději, kdyby tak takoví půlzáviti nebyli, ale nemají na to žádnou páku.
Znám pár opravdu nasraných Němců (dělám v Německém koncernu) a byť už mají dost jak merkelky, tak stupidních médií, tak nácky nesnáší úplně stejně...

Tak tomu zase nerozumím.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/primy-prenos-chemnitz-ve-valce-o-imigranty-bezenci-se-skryvaji-mesto-je-v-obkliceni-policistu-radikalu-i-antifasistu-55013?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp

citace:

Deník Die Welt dnes zase napsal, že Júsif A. podle svých spolubydlících pracoval šest dní v týdnu u jednoho holiče v Chemnitzu. Německé úřady ho ale vedly jako člověka bez povolání. Do Saska přišel Iráčan v říjnu 2015 a v březnu 2017 Spolkový úřad pro migraci a uprchlíky (BAMF) odmítl jeho žádost o azyl. Júsif A. se ale proti tomuto rozhodnutí úspěšně bránil u soudu. „V novém řízení BAMF ještě nerozhodl,“ uvedlo saské ministerstvo vnitra.

Jeho šéf Roland Wöller (CDU) při večerní debatě s občany Chemnitzu podle televizní a rozhlasové stanice MDR řekl, že dva podezřelí z podílu na zabití jsou stále na svobodě.

- Kdo je na svobodě? Další případní spolupachatelé? Nebo ti dva?
- Zabití? Ne vražda?

http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-1-dil-1-paragraf-141 (u nás 3-10 let)
http://zakony.centrum.cz/trestni-zakonik/cast-2-hlava-1-dil-1-paragraf-140 (u nás 10-18 let)

Náš trestní zákoník o zabití píše: "Kdo jiného úmyslně usmrtí v silném rozrušení ze strachu, úleku, zmatku nebo jiného omluvitelného hnutí mysli anebo v důsledku předchozího zavrženíhodného jednání poškozeného..."

https://www.pravniprostor.cz/clanky/trestni-pravo/rozdil-mezi-trestnym-cinem-vrazdy-a-zabitim

Tak mě napadá jediné rozumné vysvětlení, že redaktor Seznamu nepochybně špatně překládá z němčiny.

(článek je datován dnes, 15:41. Bližší časové údaje (co, kdy) v něm uvedené nejdou)

Mam rad Karlovu ironiu, ale to co predvadza pri tychto hypertemach mi pride uz take, ze nevie kontrolovat svoje emocie.
Mne tuto proste ironia nepride ako vhodna, navyse ironzuje skoro vsetko, co sem pastne a clovek ma pocit, ze "normalne" sa s nim debatovat neda.
Druhy extrem (u mna) je Dwane, ktori akoby zastupoval sucasnu politicku garnituru a bagatelizoval situaciu, sak klidek, nic sa nedeje, sak nejako bolo. nejako bude. Tie attacky na farebnych ludi su len dosledkom necinnosti politikov, nesuhlasim s nimi, ale chapem preco k nim doslo a preco dojde k dalsim a dalsim. A bude horsie.
Som proti kolektivnej vine, islam povazujem v principe za normalne nabozenstvo, ktore sa vyvija takisto ako ine a podstatny boj by mali vo vnutri nabozenstva zviest samotni veriaci tak ako sa to udialo v krestanstve. Nechcem sudit ludi ako masu, kazdy je jedinecny a podla toho by mal byt aj sudeny.
Ale ak by som mal moc riesit sucasny situaciu tak bez milosti zhromazdujem migrantov v uzavretych a strazenych taboroch, zabezpecim, aby sa po uzemi EU nepotulovali vacsie, ci mensie skupinky, zabezpecim vonkajsie hranice a spolocnou dohodou znefunkcnim socialne benefity voci migrantom, aby EU nebola ekonomicky pritazliva pre uprchlikov.
Nasledne zacnem systematicky riesit individualne kazdeho migranta, napriklad ak vierohodne nevie preukazat svoj povod, zazemie, vzdelanie (cize nema platne papiere napriklad) siel by na 1-2 roky do "prevychovneho" tabora, kde sa nauci pracovnym navykom, bude pod dohladom psychlogov a sociologov a nasledne komisia zlozena z odbornikov urci, ci je schopny a uzitocny pre spolocnost alebo nie. Kto papiere ma moze byt posudeny v rychlom konani, ak ma na uzemi statu EU rodinu a ta sa zanho zaruci moze byt "prepusteny" aj hned.
Jedine co nie je doriesene a asi sa to ani nijako riesit neda, co s migrantmi,ktori neprejdu sitom a neviete odkial pochadzaju. Kam ich vratite? Kde budu zit, ked neprejdu cez komisiu? Dajme tomu sa zisti, ze su radilkalni, maju IQ tyque, maju agresivne sklony, su to fetaci, povalaci alebo pod. Co s nimi? Takeho cloveka nebude chciet ziaden stat a nerobme si iluzie...takychto ludi budu desattisice, mozno statisice. Preto je dolezita ta ochrana hranic.
Je to sice trosku mimo temy vlakna, aj migracie, ale vcera som videl zaujimavy dokument a tretom dzihade, kde vystupil americky moslim a povedal nieco taketo: Milujem islam, a preto som sa rozhodol zasvatit svoj zivot v boji proti ludom, ktori toto nabozenstvo nicia a nie su pravi moslimovia.
Hoci to tak neznie tento clovek mal na mysli prave militantnych islamistov a zyvsok dokumentu bol o tom, ako odhaloval v radoch US tzv umiernenych nabozenskych vodcov, podporovanych dokonca govermentom, skrytych militantov, ktori v TV hovoria o mieri v sukromi vyzyvaju svojich stupencov na svaty dzihad proti statu, v ktorom ziju (toto by som okamzite trestal stratou obciasntva a vyhostenim, alebo vazenim).
Toto mi doteraz chybalo, nevidel som, necital som o ziadnej osobnosti, alebo vyznamnejsej skupine ludi, ktori by sa verejne postavili a povedali som moslim a milujem islam, ale vsetci tito dzihadisti su idioti, ktory nemaju s pravym islamom nic spolocne a ja ich za to odsudzujem a budem proti nim bojovat.
P.S. A v ziadnom pripade nie som zastancom ustupkov voci akejkolvek viere, alebo navykom. Ak idem do Iranu a viem, ze tam moja manzelka nema chodit v tricku kludne ju obleciem do miestneho odevu. Ak je nevhodne bozkavat sa tam na verejnosti tak to robit nebudem. Pretoze respektujem ich kulturu a zvyky a povazujem za neprirodzene, aby som sa ja dozadoval u nich prava na svoje zvyky.
A preto oni ked pridu k nam rovnaku vec vyzadujem od nich, nielen od turistov, ale aj od naturalizovanych domacich, cize je nepripustne, aby zeny chodili u nas so zahalenou tvarou, aby sa v skolach neslavovali napriklad Vianoce, ci iny krestansky sviatok, aby mali zamestnanci pocas ramadanu nejake ulavy a pod.
Pride mi to normalne, logicke, nie su v tom ziadne emocie, je to len klasicke uslovie moj dom,moj hrad, moje pravidla spravania.

Tak jsem ten pořad zkouknul až nyní,z nějakého serveru a s chladnou hlavou můžu říci,že ten,kdo vyvolal konflikt byl Okamura. Zhruba do poloviny pořadu bylo vše OK a potom na zcela neprovokativní otázky začal Okamura reagovat bojovně, no a celé se to zvrhlo. Okamura je totiž kolovrátek,který dokáže odpovědět jen na určité věci,co mele furt dokola a na aktuální situaci prostě nedokáže slušně a věcně reagovat. Takáč není Soukup,aby nechal Okamuru exhibovat. No o Soukupovi někdy jindy ....

Ale, ale..

„Sdílím skepsi ke zprávám médií o honu pravicových extremistů (na cizince - pozn. red.) v Chemnitzu. Máme pádný důvod věřit, že šlo o úmyslnou dezinformaci, možná s úmyslem odvést pozornost veřejnosti od vraždy v Chemnitzu,“ uvedl šéf Spolkového úřadu pro ochranu ústavy, což je německá kontrarozvědka.

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/482692-hony-na-cizince-v-chemnitzu-nebyly-je-to-dezinformace-rekl-sef-nemecke-kontrarozvedky.html

Netvrdim, ze to nie ej dezinformacia, nicmenej taketo spravanie by bolo logicke. Dokonca napadat nemuseli ani ziadny radikali, kludne to mohol byt predtym umierneny clovek, co proste stratil trpezlivost.
Ja som fanda EU, ale Merkelovej nicnerobenie a bavenie sa o nicom (kvoty a pod) mi tiez lezie na nervy. A verim, ze ked je na jednom mieste tisice migrantov, ze tam zaroven stupa kriminalita. A nasilie plodi len nasilie.
Ja som umierneny, ale keby vidim, ze vlada nic nerobi a situacia sa zhorsuje zo dna na den som ies frustrovany a frustrovany clovek kona inak akoby bezne konal.
Nehovoriac o tom, ze na taketo udalosti akou bola vrazda cakaju vsae skupinky radikalov, ktori to vedia zneuzit. Jak v CR, tak u nas, ci v Nemecku.

Hlasování českých eurohujerů, kteří hlasovali PROTI Maďarsku a PRO sankce vůči Maďarsku – byli to všichni europoslanci zvolení za ANO: Dita Charanzová, Martina Dlabajová, Petr Ježek a Pavel Telička, Stanislav Polčák (STAN), poslanci za TOP 09 Luděk Niedermayer, Jiří Pospíšil a Jaromír Štětina a Miroslav Poche (ČSSD), který je navržen na funkci českého ministra zahraničí. Odvahu postavit se na stranu Maďarska nenašel ani europoslanec Pavel Poc (ČSSD), který se zdržel.

U prasat od STAN TOP 09 ČSSD mě hlasovaní nepřekvapuje, ale doufal jsem že alespoň Burešova chátra překvapí... no marně.

Bol by fajn keby si si aj precital co sprava, o ktoru sa opierali poslanci obsahovala. Mozno potom by si tym poslancom az tak nenadaval.
Mna zaujal nazor mojho spoluziaka z prednedavnej stretavky. Je polomadar, isty cas zil v Budapesti, teraz je zase na SK kvoli biznisu, pretoze v Madarsku sa zhorsili podnikatelske podmienky v poslednej dobe.
Jednou vetou...co mu najviac vadi na Madaroch, ze neriesia sucasne veci a neustale sa tam zivi akysi sen o velkomadarskej risi a nadradenosti ich naroda na inymi (napriklad nami) a o tom, ze sa ten cas este vrati. Tymto charakterizoval myslim Madarsko celkom dobre, rovnako ho vnimam aj ja.

Mohl jsi alespon napsat o cem se vlastne hlasovalo. To jen aby to nevyznelo jen jakysi plany vykrik "zli lide ublizuji madarsku". Teda jestli vis o cem to hlasovani bylo, jestli sis nahodou jen neprecetl v nejakem "alternativnim" mediu ze trestaji madary za to ze nemaji radi migranty (ci neco podobneho).

Rovnaky "demars" ako proti Madarsku sa vedie aj proti Polsku, takze snad uz je jasne, ze to nie je kvoli migrantom. Navyse prioti Madarom hlasovala ich vlastna frakcia(Ludovci), pricom este par rokov dozadu mal Orban vo frakcii 100% podporu. Navyse k strate hlasovacieho prava dojde az v krajnom pripade ak Orban nebude reagovat na pripomienky z EU a to v priebehu rokov. Toto hlasovanie bol len varovny prst a nebol prvy a Orban uz podobne dostal aj pred migrantskou krizou prave vdaka svojej nadutosti.

Zpět do debat Přispět do debaty Nahoru

loading...